1 658 703 läst ·
17 773 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Bärigheten är inte huvudorsaken till att jag aldrig kör på vägrenen när jag kör lastbil iofs.K Kurtivan skrev:Tiden innan så när man drog husvagn så väjade man ut på vägrenen och släppte förbi bilar som körde fortare, långtradarna kunde dock inte göra så eftersom vägrenen inte hade tillräcklig bärighet. Sedan skapade man 2 +1 vägar och då räckte det med att man målade linjer och satte staket så bar helt plötsligt vägrenen. Skumt fenomen.
Nejdu, försök inte nu är vi ärkefiender för evig tid!FredrikR skrev:
Idag var det inte någon större fara, inte så spännande ändå i slutänden. Mest oväntat att få en spoiler på bygga hus, på nyheterna har man vant sig vid att scrolla långsamt så man hinner se vad det handlar om innan man ser något resultat.
Men små barn hemma hinner vi sällan se under dagen, så det blir att se ikapp efter man varit ute och lekt/fångat dagsljus eller på kvällen.
I förrgår, under 20km fristil, rådde jag en kollega lämna det rum jag sitter i om han inte ville ha en förstörd tv upplevelse till kvällen..tveksamt skrev:
Nejdu, försök inte nu är vi ärkefiender för evig tid!
Idag var det inte någon större fara, inte så spännande ändå i slutänden. Mest oväntat att få en spoiler på bygga hus, på nyheterna har man vant sig vid att scrolla långsamt så man hinner se vad det handlar om innan man ser något resultat.
Men små barn hemma hinner vi sällan se under dagen, så det blir att se ikapp efter man varit ute och lekt/fångat dagsljus eller på kvällen.
Först såg han förvånad ut, sedan backade han ut i hallen och fortsatte kommunicera med kollegan jag delar kontor med.
Jag hade sändningen igång på telefon samtidigt som jag jobbade.
Kollegan som kom in är aktiv i snösprutande och spårning i Majas moderklubb. Och far hennes driver restaurangen på andra sidan staketet utanför fabriken.
Edit: kolla in denna, står på en kollegas kontor
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Majas, samt ledarens av Tour de Ski.
Redigerat:
Spoilers är ett jävelskap när man inte kan se något live! Så allmänt Gaaahhh! på det, och ofta svårt att undvika nu för tiden, gick bättre för 20 år sedan..FredrikR skrev:
I förrgår, under 20km fristil, rådde jag en kollega lämna det rum jag sitter i om han inte ville ha en förstörd tv upplevelse till kvällen..
Först såg han förvånad ut, sedan backade han ut i hallen och fortsatte kommunicera med kollegan jag delar kontor med.
Jag hade sändningen igång på telefon samtidigt som jag jobbade.
Kollegan som kom in är aktiv i snösprutande och spårning i Majas moderklubb. Och far hennes driver restaurangen på andra sidan staketet utanför fabriken.
Edit: kolla in denna, står på en kollegas kontor
[bild]
Majas, samt ledarens av Tour de Ski.
Fan vad gubbe jag blivit!! Gaaahhh!!
Vad är det som är signerat? Bara en spillbit eller något som används till nåt?
Gaaaahhhhtveksamt skrev:
Ska Frida dryga ut ledningen idag eller vad tror vi?
Ja, det är en spillbit.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Gaaaahhhhh! Det är så jäkla tråkigt att jaktstarten på sista etappen är bortplockad i Touren.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg