tveksamt tveksamt skrev:
Gaahh!
Att man inte ens på bygga hus ska vara säker från spoilers för hur det gick i tour de ski innan man hunnit se det själv..
Gaaaahhhh
Jag tänkte mig inte för.. :cry:
Hur långt kommer jag med ett förlåt, från botten av mitt skidintresserade hjärta. :heart:
:oops:

• Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Tiden innan så när man drog husvagn så väjade man ut på vägrenen och släppte förbi bilar som körde fortare, långtradarna kunde dock inte göra så eftersom vägrenen inte hade tillräcklig bärighet. Sedan skapade man 2 +1 vägar och då räckte det med att man målade linjer och satte staket så bar helt plötsligt vägrenen. Skumt fenomen.
Bärigheten är inte huvudorsaken till att jag aldrig kör på vägrenen när jag kör lastbil iofs.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh
Jag tänkte mig inte för.. :cry:
Hur långt kommer jag med ett förlåt, från botten av mitt skidintresserade hjärta. :heart:
:oops:
Nejdu, försök inte nu är vi ärkefiender för evig tid! ;)

Idag var det inte någon större fara, inte så spännande ändå i slutänden. Mest oväntat att få en spoiler på bygga hus, på nyheterna har man vant sig vid att scrolla långsamt så man hinner se vad det handlar om innan man ser något resultat.
Men små barn hemma hinner vi sällan se under dagen, så det blir att se ikapp efter man varit ute och lekt/fångat dagsljus eller på kvällen.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Nejdu, försök inte nu är vi ärkefiender för evig tid! ;)

Idag var det inte någon större fara, inte så spännande ändå i slutänden. Mest oväntat att få en spoiler på bygga hus, på nyheterna har man vant sig vid att scrolla långsamt så man hinner se vad det handlar om innan man ser något resultat.
Men små barn hemma hinner vi sällan se under dagen, så det blir att se ikapp efter man varit ute och lekt/fångat dagsljus eller på kvällen.
I förrgår, under 20km fristil, rådde jag en kollega lämna det rum jag sitter i om han inte ville ha en förstörd tv upplevelse till kvällen.. :geek:
Först såg han förvånad ut, sedan backade han ut i hallen och fortsatte kommunicera med kollegan jag delar kontor med. :crysmile:
Jag hade sändningen igång på telefon samtidigt som jag jobbade.
Kollegan som kom in är aktiv i snösprutande och spårning i Majas moderklubb. Och far hennes driver restaurangen på andra sidan staketet utanför fabriken. (y)

Edit: kolla in denna, står på en kollegas kontor :love:

Använd, smutsigt knivblad med inskriptioner, på ett bord med kuvert och papper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Majas, samt ledarens av Tour de Ski.

Redigerat:
FredrikR FredrikR skrev:
I förrgår, under 20km fristil, rådde jag en kollega lämna det rum jag sitter i om han inte ville ha en förstörd tv upplevelse till kvällen.. :geek:
Först såg han förvånad ut, sedan backade han ut i hallen och fortsatte kommunicera med kollegan jag delar kontor med. :crysmile:
Jag hade sändningen igång på telefon samtidigt som jag jobbade.
Kollegan som kom in är aktiv i snösprutande och spårning i Majas moderklubb. Och far hennes driver restaurangen på andra sidan staketet utanför fabriken. (y)

Edit: kolla in denna, står på en kollegas kontor :love:

[bild]
Majas, samt ledarens av Tour de Ski.
Spoilers är ett jävelskap när man inte kan se något live! Så allmänt Gaaahhh! på det, och ofta svårt att undvika nu för tiden, gick bättre för 20 år sedan..
Fan vad gubbe jag blivit!! Gaaahhh!!

Vad är det som är signerat? Bara en spillbit eller något som används till nåt?

tveksamt tveksamt skrev:
Spoilers är ett jävelskap när man inte kan se något live! Så allmänt Gaaahhh! på det, och ofta svårt att undvika nu för tiden, gick bättre för 20 år sedan..
Fan vad gubbe jag blivit!! Gaaahhh!!

Vad är det som är signerat? Bara en spillbit eller något som används till nåt?
Gaaaahhhh
Ska Frida dryga ut ledningen idag eller vad tror vi?

Ja, det är en spillbit.

Gaaaahhhhh! Det är så jäkla tråkigt att jaktstarten på sista etappen är bortplockad i Touren.

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahhhhh! Det är så jäkla tråkigt att jaktstarten på sista etappen är bortplockad i Touren.
Gaaaahhhh
Det jag hade missat helt.. :oops: det var ju en stor del klättringen.

FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh
Det jag hade missat helt.. :oops: det var ju en stor del klättringen.
Ja, det måste vara ett av världshistoriens sämsta beslut

De kör så i år också alltså? Oerhört korkat!
Tror inte det är till någon nackdel för Frida dock.

EddieHansson
Gahhh köpte fel taklister..blev 135 graders vinkel istället för 90, så nu måste jag plasta in allting och lägga på släpet och ge mig ut i snöslask för att byta!

tveksamt tveksamt skrev:
De kör så i år också alltså? Oerhört korkat!
Tror inte det är till någon nackdel för Frida dock.
Blir bara så tråkigt.......

Gaaaahhhh
Det som föll som snö i början av helgen försvinner i regnet nu... :rolleyes:
Welcome isgata och mörker.

• Gilla
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh
Det som föll som snö i början av helgen försvinner i regnet nu... :rolleyes:
Welcome isgata och mörker.
Som sydskåning:
07B89120-B48D-45FB-AF1D-49AF6CD16790.jpeg

• Haha
  • Gilla
e02jr och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Som sydskåning:
[bild]
Haha även om vissa kanske anser mig vara halv-norrlänning så känns det här som en vinter i mängden tyvärr. :cry:
Kanske lite extra dålig tom.

Just, köpte nya slalomskidor igår dessutom, så ett gaaaahhhh på det även om det gott om snö i backarna.

Redigerat:
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.