1 653 246 läst ·
17 695 svar
1653k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Min dotter gjorde faktiskt så i början av februari -11 när vi hade vinterkräksjukan allihopa, sov i badrummet på några handdukar. Går just nu på övertid för förra gången jag hade det var 19 februari 01, så jag borde ha fått det i slutet av februari -21, men då var det ju Covid, så ingen fick det ju.H hapazard skrev:
Så när som helst blir det nog ett magsjuke-GAAAAAAAH från mig också.
X Jeppan skrev:
Ja , trötthet och stress triggar tinnitusen för min del , man får hoppas att detpjgb skrev:
lugnar sej lite till "vanlig" nivå men suset finns 24/7 vanligtvis. Forumet på
nedanstående länk hittar jag inte nu men det var mycket intressant läsning
där förr.
tinnituswebben.se – Allt du behöver veta om tinnitus
PS, mailade dom och frågade vart forumet tog vägen , för den med tinnitus fanns
mycket info.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 828 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 828 inlägg
Studier saknas kanske (GAAAAHHH!) men däremot finns massor av klinisk erfarenhet. Ondansetron funkar både vid cytostatikabehandling, strålbehandling och kräksjuka.S stugfar skrev:GAAH, FASS: "Det finns inga tillgängliga data från kontrollerade kliniska studier avseende profylaxbehandling med ondansetron av fördröjt eller ihållande illamående och kräkningar. Det finns inga tillgängliga data från kontrollerade kliniska studier avseende användning av ondansetron vid behandling av illamående och kräkningar som orsakas av strålbehandling hos barn."
Nå jag har eldat i kakelugnen. Men jag måste gå ut i en kall bil. Fast jag måste ställa ner VP kurvan trots det, den blev lite för brant, trots jag ställt ner den 4-5 grader motsvarande förra året. Så stor skillnad gjorde det med mera isolering i taket.
Sen har jag några köttbitar jag vill kallröka och detta är så fel temp för det....
Sen har jag några köttbitar jag vill kallröka och detta är så fel temp för det....