1 657 351 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 645 inlägg
GAAAAHHHH!
Antivaxxare...
Antivaxxare...
Eftersom både jag och frun har det som krav från våra arbetsgivare måste det testas för covid, då det är en viss skillnad mellan covid och en vanlig förkylning, även om symptomen är likartade. Och att stanna hemma när jag är sjuk behöver du inte upplysa mig om att jag ska göra, det begriper jag själv.Blodsoppen skrev:
Redigerat:
Kanske det.
Synd att jag inte har kvar motorcykeln. Det känns som att 05.30 skulle vara en billig tid att testa om motorn funkar när jag nästan kommit ut på vägen. Just vid deras hus.
Med tanke på att de har sina byggstrålkastare på dygnet runt är nog elkostnaden inte det första de tänker på.
Synd att jag inte har kvar motorcykeln. Det känns som att 05.30 skulle vara en billig tid att testa om motorn funkar när jag nästan kommit ut på vägen. Just vid deras hus.
Med tanke på att de har sina byggstrålkastare på dygnet runt är nog elkostnaden inte det första de tänker på.
Gaaaaaah!
Varför inte kombinera rekordhöga elpriser med magsjukt barn?
Loftsäng är inte en bra kombination vid magsjuka… om nån trodde annat.
Sen lyckades han träffa allt besvärligt att rengöra tidigt i morse i vardagsrummet. Förutom matta etc. även soffan ink. armstöd med ej borttagbart tyg, en fatboy sittsäck osv.
Sen lyckades han träffa allt besvärligt att rengöra tidigt i morse i vardagsrummet. Förutom matta etc. även soffan ink. armstöd med ej borttagbart tyg, en fatboy sittsäck osv.
Jag hat seriöst övervägt att inreda ett maksjukerum med endast en toalett och en gummerad madrassengs skrev:
Gaaaaaah!
Se till att fixa recept på munsönderfallande ondansetron. En tablett "botar" i deflesta fall vinterkräksjukan. Oerhört användbart, särskilt när man har barn i våningssäng.engs skrev:
Gaaaaaah!
Och så för att inte vara offtopic, GAAAAAH! Sist vi hade kräksjuka hemma var tabletterna slut.
GAAH, FASS: "Det finns inga tillgängliga data från kontrollerade kliniska studier avseende profylaxbehandling med ondansetron av fördröjt eller ihållande illamående och kräkningar. Det finns inga tillgängliga data från kontrollerade kliniska studier avseende användning av ondansetron vid behandling av illamående och kräkningar som orsakas av strålbehandling hos barn."fatsug skrev:
GAAAAHHH!
Ringde Nibe support idag. Hade 80 samtal före, så jag valde alternativet att bli uppringd.
Efter ett par timmar ringde en person från NIBE och jag förklarade mitt problem.
"Det är ett tekniskt problem" sa han. "Jag kopplar till tekniker".
Har nu stått 70 minuter i telefonkö.... och väntar fortfarande.
Gaaah!
GÖÖÖHH
Ringde Nibe support idag. Hade 80 samtal före, så jag valde alternativet att bli uppringd.
Efter ett par timmar ringde en person från NIBE och jag förklarade mitt problem.
"Det är ett tekniskt problem" sa han. "Jag kopplar till tekniker".
Har nu stått 70 minuter i telefonkö.... och väntar fortfarande.
Gaaah!
GÖÖÖHH
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 831 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 831 inlägg
Gaaahhhh!
Känt lite vibrationer från nått bakdäck nr jag kör i vissa hastigheter, tänkte att det är en balanseringsvikt som lossnat. Men nä! Cord-släpp, så det får blir nya däck i julklapp.
Känt lite vibrationer från nått bakdäck nr jag kör i vissa hastigheter, tänkte att det är en balanseringsvikt som lossnat. Men nä! Cord-släpp, så det får blir nya däck i julklapp.