Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH !!! För Göteborg.
16 grader, det ösregnar. För 50 minuter sen lämnade jag C i Cirkel K på kartan och ska till Hotellet som ligger vid A i BACKA.
Klockan är 14.48, vi ska bli hämtade 15.00 !!!
Tveksamt om jag ens är där till 16.
Där ska man inte vistas alls förrän till årsskiftet.

Isakare Isakare skrev:
16 grader, det ösregnar. För 50 minuter sen lämnade jag C i Cirkel K på kartan och ska till Hotellet som ligger vid A i BACKA.
Fullt normalt. Som boende i regionen så är det vardag. Och hittar man en väg som fungerar en dag, så är den nästan garanterat avgrävd dagen efter.

• Gilla
  • Wow
Isakare och 3 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]

GAAAAHHHHH!!!
Hur jäkla kul var det här!!?? 😡😡 krukan sprack också, till råga på allt 👎 (tvärdrag)
Trist när det där händer.

Men du får försöka trösta dig med att du hade tur som i alla fall inte fick den i huvet.

Intervju med Lisa Ridzen

En timme senare 🤬
Screenshot_2026-07-02-15-50-03-996_com.google.android.apps.maps.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Isakare Isakare skrev:
En timme senare 🤬
[bild]
Exportgatan är helt förbjudet område under ombyggnationen av Backadalsmotet. Det vet ju alla göteborgare....

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
K
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Trist när det där händer.

Men du får försöka trösta dig med att du hade tur som i alla fall inte fick den i huvet.

Intervju med Lisa Ridzen
Ja, det är ju inget vidare att få en blomkruka i huvet. Men jag var inte i närheten
Ytterligare en effekt av fadäsen blev att ett hjul på tv-bänken däckade när jag skulle flytta på den..🤷‍♂️

K Kakelugnen566 skrev:
Ja, det är ju inget vidare att få en blomkruka i huvet. Men jag var inte i närheten
Ytterligare en effekt av fadäsen blev att ett hjul på tv-bänken däckade när jag skulle flytta på den..🤷‍♂️
Ok, det är en sådan dag. Försök att göra så lite som möjligt under resten av dagen.

• Gilla
Kakelugnen566
  • Laddar…
Mats-S
pacman42 pacman42 skrev:
Exportgatan är helt förbjudet område under ombyggnationen av Backadalsmotet. Det vet ju alla göteborgare....
Spelar ingen roll för mig som stockholmare, när jag är på besök i Göteborg hamnar jag ALLTID på Hisingen, oavsett vart jag egentligen ska 😆😆😆😉

• Haha
pacman42
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
Spelar ingen roll för mig som stockholmare, när jag är på besök i Göteborg hamnar jag ALLTID på Hisingen, oavsett vart jag egentligen ska 😆😆😆😉
Nu är jag på Hisingen frivilligt, skulle bara förflytta mig mellan 2 mot (korsning/trafikplats på svenska)
Nu gått en timme till.
Screenshot_2026-07-02-16-45-52-397_com.google.android.apps.maps.jpg
Skapa konto

Isakare Isakare skrev:
Nu är jag på Hisingen frivilligt, skulle bara förflytta mig mellan 2 mot (korsning/trafikplats på svenska)
Nu gått en timme till.
[bild]
Det lär ta minst en timme till, kanske två.

Mats-S Mats-S skrev:
Man måste läsa på skyltarna och inte åka som man tror, för då är det Hisingen som gäller.

• Haha
Mats-S
  • Laddar…
engs
Isakare Isakare skrev:
En anledning till att jag inte längre bor på scandic backadal när jag har jobb på Hisingen. Tar scandic gbg central istället.

Kan vara lite knöligt pga trafiken ta sig dit på em. Men inte så farligt. Över bron, vänster x3, höger, vänster. Ner i garaget.

Ut så är det höger x 3 sen över bron. Aldrig haft problem då.

(Sällan jag är på östra sidan av E6an dock, vet ej hur knöligt det är passera över den).

Plus så kan man ta en promenad till andra lång, eller nån pub/restaurang på annat håll på kvällen. Roligare än en kväll ute vid stigs center.

Isakare Isakare skrev:
Vad är det för fel på bällskärsvägen?
Screenshot_2026-07-02-18-07-21-684_com.google.android.apps.maps.jpg
Skapa konto

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.