1 685 735 lĂ€st ·
18 200 svar
1686k lÀst
18,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· VĂ€stra götaland
· 10 955 inlĂ€gg
Det dÀr kÀnner jag inte igen. Men givetvis kan man inte vÀnta hur lÀnge som helst med att bestÀmma sig.Noramasen skrev:
Hur som helst var jag tvungen att testa. Letar rÀtt pÄ nÄgot jag behöver. De lovar leverans den 22/4:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
VÀljer den och gÄr till kassan. Hemleverans och ombud har i detta fall samma dag, den tidigare utlovade 22/4:
BestÀller och betalar och Àven efter det Àr det samma dag som visas:
Ăven bekrĂ€ftelsemailet sĂ€ger onsdag den 22/4:
Logga in
Skapa konto
Sen ÄterstÄr vÀl att se nÀr det kommer, men Ànnu sÄ lÀnge Àr de konsekventa!
Vem hade förutom mig missat att gĂ„ in i detta avsnitt för att fĂ„ kontakt? Det Ă€r ju SOLKLART att det Ă€r ju DĂR man fĂ„r kontaktđM MasMats skrev:
GGGGAAAAHHHH! För att min fantasi Àr sÄ till den milda grad begrÀnsad att jag missade det dÀr.
Tackar ödmjukast för hjÀlpen MasMats.
Och sÄ hÀr blir det nÀr jag bestÀllt.Alfredo skrev:
Det dÀr kÀnner jag inte igen. Men givetvis kan man inte vÀnta hur lÀnge som helst med att bestÀmma sig.
Hur som helst var jag tvungen att testa. Letar rÀtt pÄ nÄgot jag behöver. De lovar leverans den 22/4:
[bild]
VÀljer den och gÄr till kassan. Hemleverans och ombud har i detta fall samma dag, den tidigare utlovade 22/4:
[bild]
BestÀller och betalar och Àven efter det Àr det samma dag som visas:
[bild]
Ăven bekrĂ€ftelsemailet sĂ€ger onsdag den 22/4:
[bild]
Sen ÄterstÄr vÀl att se nÀr det kommer, men Ànnu sÄ lÀnge Àr de konsekventa!
Logga in
Skapa konto
Förmodad verklighet.
Logga in
Skapa konto
Och sÄ hÀr ser det ut i skrivandes tid.
Logga in
Skapa konto
FrÄgan Àr bara ifall man vÄgar lita pÄ det!
Jo, det blir mycket slĂ€ngt. Borsan och hans fru Ă€r dĂ€r sjĂ€lva idag och stĂ€dar ur gamla papper. Hittade bygglovet till grannens garage, som markĂ€garen hĂ€vdar Ă€r svartbygge. Det Ă€r det alltsĂ„ inte, men det Ă€r byggt till en dĂ„ hyrsgĂ€st till VĂ RT hus đJohan Gunverth skrev:
Han hittade en del nostalgi, som han sorterar Ät sidan för mig att titta pÄ. Man fÄr ta foton och sedan kasta. Dock lÄdvis med gamla brev "Familjen Hs slÀktkrönika", en massa lÄdor med brev frÄn ca 1770 och framÄt", portrÀtt pÄ farfars farfars farfar, en smitt jÀrnkista frÄn 1700-talet och lite annat konstigt.
Den hÀr ofÀrdiga lappkjolen finns numera bara pÄ foto tex:
Logga in
Skapa konto
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 496 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 496 inlÀgg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 820 inlĂ€gg
WAAAAAAAAGH!
Lokala à VCn sÀljer kompostjord frÄn nÀr de komposterat inkommer trÀdgÄrdsavfall.
Köpes per halv kubik lastat pÄ eget slÀp.
Vi har i mÄnga Är anvÀnt det för att fylla odlingslÄdor.
För ca en mÄnad sedan var jag dÀr som vanligt för att fylla pÄ för Ärets odling men dÄ hade de inte kommit igÄng för sÀsongen som de brukar.
Nu var vi dÀr igen dÄ vi hört att de satt igÄng, men möttes av "jord hÀmtas onsdagar och tisdagar, 12-14"... Innan har det rÀckt med att de har öppet.
Till saken hör att vi lÄnar bil och slÀp för detta, och à VCn ligger 10min bort i en riktning vi inte brukar köra...
Lokala à VCn sÀljer kompostjord frÄn nÀr de komposterat inkommer trÀdgÄrdsavfall.
För ca en mÄnad sedan var jag dÀr som vanligt för att fylla pÄ för Ärets odling men dÄ hade de inte kommit igÄng för sÀsongen som de brukar.
Nu var vi dÀr igen dÄ vi hört att de satt igÄng, men möttes av "jord hÀmtas onsdagar och tisdagar, 12-14"... Innan har det rÀckt med att de har öppet.
Till saken hör att vi lÄnar bil och slÀp för detta, och à VCn ligger 10min bort i en riktning vi inte brukar köra...
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 820 inlĂ€gg
WAAAAAAAAGH!13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!
LÄnade bil och slÀp och körde dit pÄ lunchen idag, möts av stÀngda grindar och en skylt "öppet 13-19", klockan Àr 12.15, bestÀm er!