Suvi5700
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Ska vi få det måste ju priserna gå upp EFTER valet (förutsatt att det väljs en rödgrön regering såklart). Alla vet ju att det är sittande regerings fel om bränslepriserna går upp.. 😂
Nä allt som händer är väl föregående regerings fel😅

• Haha
b8q
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Heldag från 7.00 med möte, kurs, museum, restaurang, tillbaka på hotellt 23.30 och upp 7.00 igen.
Förstår inte chefer att vi 60+ behöver en tupplur 😉🥱💤

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Anna_H och 6 till
  • Laddar…
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Nä allt som händer är väl föregående regerings fel😅
Solförmörkelser undantaget;)

GAAAAAAHHHHHH!!!!!!!! 4 nätters mardrömmar med helt sjuka upplevelser....
Fullmåne påverkar mig som faen med upprepade samma ångestdrömmar...
Sträckt hela ryggen på vänstersidan och dessutom visar vågen hemma fel........
Tur det är fredag.
/Workingclasshero

• Älska
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
@Blazermannen
Vill bara uttrycka min medkänsla, det måste vara tusen tankar som far omkring.
Hoppas att behandlingen fungerar, och hoppas att läkarna har fel.

• Gilla
  • Älska
Lilak och 6 till
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Tur det är fredag.
Hämtmat från lokala pizzerian, öl och chips eller vad är det som fått vågen att visa fel?

B
Skogspromenix Skogspromenix skrev:
@Blazermannen
Vill bara uttrycka min medkänsla, det måste vara tusen tankar som far omkring.
Hoppas att behandlingen fungerar, och hoppas att läkarna har fel.
Tack.
Visst är det tusen tankar som far omkring, enormt mycket oro är det.
Jag hoppas också att läkarna har fel, men räknar inte med det.

• Älska
  • Gilla
Lilak och 6 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hämtmat från lokala pizzerian, öl och chips eller vad är det som fått vågen att visa fel?
Jag sover tungt och ställer mig på vågen fortfarande trött.........
/W

• Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
galento
Fy fasen för svin som våldtar 🤬

Samnytt.se

galento galento skrev:
Fy fasen för svin som våldtar 🤬

Samnytt.se
Vilken jävla rasistisk blaska Samnytt.se är! Vidrigt!
galento, är du på deras sida?

• Gilla
  • Haha
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Vad skriver dom om snortande rattfulla politiker?
Går drevet där också 😎
Eller beror det på etnicitet, religiös eller politisk tillhörighet hur pass attackerad en person blir 🤬

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ganska intressant att du inte lite snabbt pudlade ang barnaga, utan att du har fortsatt visa att du tycker det är självklart att använda.
Men helt klart, det är respekt att du inte vindflöjlar utan står rakt och tydligt för vem du är och dina åsikter.
Därför att jag är av åsikten att då primärt vissa män inte förstår något annat än fysisk smärta. Dom har ett psyke som gör att dom tar allting fram till våld oavsett vad, åratal i fängelse bryr dom sig inte om, det är snarare status. Att slås sönder och samma är istället ett straff dom flesta förstår. Detta börjar hos pojkar i puberteten och lågaffektivt bemötande är ingenting som fungerar alls och låsa in dom unga får man inte heller så att dom inte kan skada oskyldiga. Jag vet inte vad det är som är så farligt med att erkänna att mannen i många fall har för mycket testosteron för att förstå annat. Finns ju även kvinnor som slåss som galningar och så men dom orsakar oftast då mindre fysisk skada på oskyldiga.

U Uffe A skrev:
Vad skriver dom om snortande rattfulla politiker?
Går drevet där också 😎
Eller beror det på etnicitet, religiös eller politisk tillhörighet hur pass attackerad en person blir 🤬
Jo, dom brukar ju vara rätt enögda.
Fast, ja just de, det är ju de som är "objektiva"...

Redigerat:
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Till Samnytts försvar kan sägas att de även haft stort uppslagna artiklar om diverse Sverigedemokraters snedsteg. Skulle inte kalla Samnytt för rasistisk utan en bra motvikt till msm.
Självklart är artiklarna ur ett högerperspektiv och artikelkommentarerna kan någon gång urarta men på det hela taget gör de ett bra och viktigt arbete med att sprida obekväma sanningar som övrig media förtiger.

• Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
galento
B Bitterhetsakademin skrev:
Till Samnytts försvar kan sägas att de även haft stort uppslagna artiklar om diverse Sverigedemokraters snedsteg. Skulle inte kalla Samnytt för rasistisk utan en bra motvikt till msm.
Självklart är artiklarna ur ett högerperspektiv och artikelkommentarerna kan någon gång urarta men på det hela taget gör de ett bra och viktigt arbete med att sprida obekväma sanningar som övrig media förtiger.
Som vanligt så dras rasistkortet fram så fort nån obekväm sanning kommer fram ,
men det är bra att någon lyfter upp det i ljuset. Det har funnits ett liknande fall här
också där en 90 årig kvinna våldtagits av en invandrare som bara blev omplacerad
i kommunen i väntan på utredning. Hade inte detta avskummet släppts in i landet
så hade väl den 90 åriga damen fått leva sitt liv utan denna hemska upplevelsen.

GW har ju sagt flera gånger att 95 % av allt skjutvapenvåld i landet begås av utlandsfödda
personer , har inte hört nån som anklagat honom för att vara rasist ????

Jag tycker att det är bra att sanningen kommer fram oavsett vem som gjort gärningen
och inte bara slicka röv för att gärningsmannen är av utländsk härkomst och hålla tyst.

Redigerat:
  • Gilla
TommyC och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.