1 658 517 läst ·
17 772 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 176 inlägg
Du glömde ”gör livsfarliga omkörningar med sin 600 hp elbil, bara för att det går”.Workingclasshero skrev:
Folk åker bil numer.
Bländar inte av
Åker på en påfart och saktar ner istället för att planera
Blinkar fel i cirkulationsplatser
Blinkar inte alls
Kör upp i röven utan att blinka med helljuset, bara ligger där.
Gasar på 2-1 väg när den blir bredare
Blinkar höger svänger vänster
Listan är lång, folk bara åker med istället för att köra aktivt
Det är så jävla dåligt trafivett att jag tycker man ska tillåta omkörning på insidan när det är 3filigt för att det skulle gå lättare för alla...
/Workingclasshero
Det verkar vara något allvarligare för de har varit nere sedan i går kväll och det är fortfarande omöjligt att komma in på sidan. Har försökt från flera olika enheter men utan resultat.😟 Vid tidigare attacker har de varit igång efter några timmar.Keiller skrev:
Jag har surfat runt där en stund nu utan problem 🤔B Bitterhetsakademin skrev:
Jag kom inte in igår under några timmar mitt på dan men det fungerade igår kväll och i tidigt i morse. Just nu är det otroligt segt för mig.B Bitterhetsakademin skrev:
Delar fullt ut denna betraktelse.Workingclasshero skrev:
Folk åker bil numer.
Bländar inte av
Åker på en påfart och saktar ner istället för att planera
Blinkar fel i cirkulationsplatser
Blinkar inte alls
Kör upp i röven utan att blinka med helljuset, bara ligger där.
Gasar på 2-1 väg när den blir bredare
Blinkar höger svänger vänster
Listan är lång, folk bara åker med istället för att köra aktivt
Det är så jävla dåligt trafivett att jag tycker man ska tillåta omkörning på insidan när det är 3filigt för att det skulle gå lättare för alla...
/Workingclasshero
Kan lägga till med:
De som har extraljus har en förmåga att blända av senare än de som ej har det. Man vill kanske synas extra att de har dessa pittförlängare
Man blinkar i samma ögonblick som man byter fil. Inte med tanke på att den använder man ENBART för sina medtrafikanter som information vad som kommer att ske framöver.
Är det hål i huvudet eller?
Å andra sidan så blinkar man höger när man har kört om bilen framför. Då finns ju inga alternativ kvar så varför?
Samma sak när man ska in till höger på avfart med egen fil. Då blinkas det hur långt som helst innan. Trots att man inte behöver sänka farten för att komma in i den. Är man i behov av att bekräfta för sig själv att man ska in eller?
Man blinkar vänster i en t-korsning med två filer som ej har alternativ och ligger i HÖGER körfält och blinkar för filbyte eller?
Blinkersens ENDA användningsområde är för ANDRAS skull.
Och dessa förbannade dimljus.
De är på oavsett väderlek och då främst med ägare av KIA. Kring millenniet var det poppis bland BMV-ägare då det gav en troligen egenuppfattad sportigare look. Men det var länge sedan nu. Men med den numer alltmer aggressivare formgivningen generellt av bilarna så kanske man är där fortfarande. Trots att ägare av KIA har en förhållandevis äldre person bakom ratten än genomsnittet. (Egen betraktelse) kan höra ihop med sämre mörkerseende men det gör inte bättre för de som möter.
GGGAAAHHHH för denna filosofi som befrämjar tanken på att det viktigaste är att befrämja sig själv och sätta andra i parentes. Detta ovan är en reflektion av detta egobefrämjande som åsidosätter att vi bör ha en tanke om varandra.
Och starten inleddes med :CARPE DIEM.
Ggggaaaahhhh! För att ta upp detta i denna tråd nötegårdsgubben, men jag kunde inte låta det gå förbi då den redan spårat ur😉.
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
"Det viktigaste är inte om andra ser, utan att jag ser och syns. Jag vet ju vad jag ska göra, så det behöver jag ju inte visa... utom lite för syns skull, om det finns nån polis."Noramasen skrev:
Delar fullt ut denna betraktelse.
Kan lägga till med:
De som har extraljus har en förmåga att blända av senare än de som ej har det. Man vill kanske synas extra att de har dessa pittförlängare
Man blinkar i samma ögonblick som man byter fil. Inte med tanke på att den använder man ENBART för sina medtrafikanter som information vad som kommer att ske framöver.
Är det hål i huvudet eller?
Å andra sidan så blinkar man höger när man har kört om bilen framför. Då finns ju inga alternativ kvar så varför?
Samma sak när man ska in till höger på avfart med egen fil. Då blinkas det hur långt som helst innan. Trots att man inte behöver sänka farten för att komma in i den. Är man i behov av att bekräfta för sig själv att man ska in eller?
Man blinkar vänster i en t-korsning med två filer som ej har alternativ och ligger i HÖGER körfält och blinkar för filbyte eller?
Blinkersens ENDA användningsområde är för ANDRAS skull.
Och dessa förbannade dimljus.
De är på oavsett väderlek och då främst med ägare av KIA. Kring millenniet var det poppis bland BMV-ägare då det gav en troligen egenuppfattad sportigare look. Men det var länge sedan nu. Men med den numer alltmer aggressivare formgivningen generellt av bilarna så kanske man är där fortfarande. Trots att ägare av KIA har en förhållandevis äldre person bakom ratten än genomsnittet. (Egen betraktelse) kan höra ihop med sämre mörkerseende men det gör inte bättre för de som möter.
GGGAAAHHHH för denna filosofi som befrämjar tanken på att det viktigaste är att befrämja sig själv och sätta andra i parentes. Detta ovan är en reflektion av detta egobefrämjande som åsidosätter att vi bör ha en tanke om varandra.
Och starten inleddes med :CARPE DIEM.
Ggggaaaahhhh! För att ta upp detta i denna tråd nötegårdsgubben, men jag kunde inte låta det gå förbi då den redan spårat ur😉.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
Som du förmodade, enligt Expressen är det en rysk grupp som ligger bakom. Flashback har sina servrar hos Banhof och deras skydd som normalt räcker till har inte gjort det den här gången. De ligger fortfarande nere.🤬Keiller skrev:
Inte ens jag som har Bahnhof kommer in...B Bitterhetsakademin skrev:
...ibland hjälper ju det, men inte denna gången.
Jag såg att det var en tråd på Flashback som dissade Byggahus.se. Kan det vara en riktad attack från Byggahus.se 🤪B Bitterhetsakademin skrev: