ClasseClas ClasseClas skrev:
Tråkigt. Det låter som att det lönar sig att skaffa en felkodsläsare för egen analys. Hoppas att det inte är något glapp eller saltinträngning i någon modul.
Jag tog den till verkstaden för att jag inte förstod vad koderna betydde. Jag hade en läsare nämligen, en som jag använde för att läsa ut batteristatus på Mitsubishi Outlandern som jag just lämnat över till barnen. Nu nollade de dock koderna så jag kan tyvärr inte posta dem här...

pacman42 pacman42 skrev:
Min bil är rätt skitig just nu, men lyktorna är ändå rena. Volvon stänger av matriserna om den upplever att de sprider ljuset för mycket. Hände mig senast igår när jag rengjorde rutan (och strålkastarglasen) under färd. Efter en minut eller två så aktiverades de igen. Regnar/snöar det kraftigt så stänger den också av dem. Vid lättare snö/regn är de på (jag har inte kunnat testa regn själv, det har varit minusgrader sedan jag köpte bilen - för en månad sedan - inte så vanligt i Bohuslän).
Pixel LED på P2an, har nog bara upplevt att någon blinkat med hellyset mot mig en gång.
Funkar oförskämt bra är min bild.

Och Gaaaaaaaahh
Vänsterfils campare på väg till jobbet imorse, under 4km och genom 3 rondeller.

Oregelbunden hastighet, håll till höger!!

• Gilla
  • Ledsen
karlmb och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAGH!

Satan vad dyrt det blivit att ta bron+färjan till tyskland, närmare 4000kr för tur och retur.
Färjan är billigare med sina ~1600kr men tar 10h istället för lite över 4h med bilen.
Slutet av 80-talet åkte vi Helsingborg-Helsingör-Gedser-Travemünde med två övernattningar i Hamburg för ca 800 per person :-(

FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaaaaahh
[bild]
Nog för att jag älskar min fru, men herregud.
Olagligt, nej!
Oetisk, jaaaa!
Jag fick en purjolök av min make för några år sedan! 😂❤️

• Älska
  • Haha
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Öresundsbron borde snart bli nästan gratis. Den är väl snart avbetald och då skall vi väl bara betala för ubderhållet?

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Låter mer som om 12V-batteriet har problem och att det inte håller spänningen. Då händer det rätt mycket med styrelektroniken.

🇮🇹🚗🏁
Kan vara så. Jag har funderat på det alternativet också. Men inget verkstaden föreslog...

Maria T
Gaaaaahhhhh!

Min sämre (ibland bättre) hälft hade försåtminerat, eller kanske snarare snubbeltrådat, dörren till kontoret.

Jag vet att det är något "stort på gång" 🙌 men kunde inte tro att en spänd kabel (osäker vilken sort) låg strax efter tröskeln.

Snubblade. Vi svor ungefär samtidigt. Elaka ord utbytta men fred är sluten.

Sjuj**la tur jag inte kom med dammsugaren.

• Wow
  • Gilla
Isakare och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas
pacman42 pacman42 skrev:
Kan vara så. Jag har funderat på det alternativet också. Men inget verkstaden föreslog...
En batteritestare är inte så dumt att ha för att kolla fordonsbatterier, UPS mm. Jag köpte en sån här. Inte mkt pengar.
https://amzn.eu/d/00X01y2p

Maria T Maria T skrev:
Gaaaaahhhhh!

Min sämre (ibland bättre) hälft hade försåtminerat, eller kanske snarare snubbeltrådat, dörren till kontoret.

Jag vet att det är något "stort på gång" 🙌 men kunde inte tro att en spänd kabel (osäker vilken sort) låg strax efter tröskeln.

Snubblade. Vi svor ungefär samtidigt. Elaka ord utbytta men fred är sluten.

Sjuj**la tur jag inte kom med dammsugaren.
Tur för honom eller ...🙄

FredrikR FredrikR skrev:
Pixel LED på P2an, har nog bara upplevt att någon blinkat med hellyset mot mig en gång.
Funkar oförskämt bra är min bild.

Och Gaaaaaaaahh
Vänsterfils campare på väg till jobbet imorse, under 4km och genom 3 rondeller.

Oregelbunden hastighet, håll till höger!!
Jag och flera andra fick köra om en mopedbil till höger idag, ingen aning om varför den fastnat i vänsterfilen, landsväg 80.

• Wow
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
TikTok…

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Jag fick en purjolök av min make för några år sedan! 😂❤️
Make fortfarande eller numera exmake?

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!

Så jävla trött på daltandet med buset! Bura in eller skicka hem liksom, hur svårt ska det vara 🤬 Hörde explosionen i natt straxt efter halv två nästan exakt 6 år sedan det small på min gård.

• Gilla
  • Ledsen
Bitterhetsakademin och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Keiller Keiller skrev:
DDoS-attacker antar jag är orsaken. Kanske ryssarna som håller på med nåt fanskap?
Inte troligt.
Det kreml helst vill är ju att polarisera stenhårt och skapa kaos i alla andra länder, och flashback är ju en tillgång för dem i detta avseende.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Suvi5700
Mikael_L Mikael_L skrev:
Inte troligt.
Det kreml helst vill är ju att polarisera stenhårt och skapa kaos i alla andra länder, och flashback är ju en tillgång för dem i detta avseende.
Tror mer på Tuffe Uffe som ligger bakom attacken.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.