1 658 122 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag tog den till verkstaden för att jag inte förstod vad koderna betydde. Jag hade en läsare nämligen, en som jag använde för att läsa ut batteristatus på Mitsubishi Outlandern som jag just lämnat över till barnen. Nu nollade de dock koderna så jag kan tyvärr inte posta dem här...ClasseClas skrev:
Pixel LED på P2an, har nog bara upplevt att någon blinkat med hellyset mot mig en gång.pacman42 skrev:
Min bil är rätt skitig just nu, men lyktorna är ändå rena. Volvon stänger av matriserna om den upplever att de sprider ljuset för mycket. Hände mig senast igår när jag rengjorde rutan (och strålkastarglasen) under färd. Efter en minut eller två så aktiverades de igen. Regnar/snöar det kraftigt så stänger den också av dem. Vid lättare snö/regn är de på (jag har inte kunnat testa regn själv, det har varit minusgrader sedan jag köpte bilen - för en månad sedan - inte så vanligt i Bohuslän).
Funkar oförskämt bra är min bild.
Och Gaaaaaaaahh
Vänsterfils campare på väg till jobbet imorse, under 4km och genom 3 rondeller.
Oregelbunden hastighet, håll till höger!!
Slutet av 80-talet åkte vi Helsingborg-Helsingör-Gedser-Travemünde med två övernattningar i Hamburg för ca 800 per person13th Marine skrev:
Gaaaaahhhhh!
Min sämre (ibland bättre) hälft hade försåtminerat, eller kanske snarare snubbeltrådat, dörren till kontoret.
Jag vet att det är något "stort på gång" 🙌 men kunde inte tro att en spänd kabel (osäker vilken sort) låg strax efter tröskeln.
Snubblade. Vi svor ungefär samtidigt. Elaka ord utbytta men fred är sluten.
Sjuj**la tur jag inte kom med dammsugaren.
Min sämre (ibland bättre) hälft hade försåtminerat, eller kanske snarare snubbeltrådat, dörren till kontoret.
Jag vet att det är något "stort på gång" 🙌 men kunde inte tro att en spänd kabel (osäker vilken sort) låg strax efter tröskeln.
En batteritestare är inte så dumt att ha för att kolla fordonsbatterier, UPS mm. Jag köpte en sån här. Inte mkt pengar.pacman42 skrev:
https://amzn.eu/d/00X01y2p
Tur för honom eller ...🙄Maria T skrev:
Gaaaaahhhhh!
Jag och flera andra fick köra om en mopedbil till höger idag, ingen aning om varför den fastnat i vänsterfilen, landsväg 80.FredrikR skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 630 inlägg
GAAAAHHHH!!!
Så jävla trött på daltandet med buset! Bura in eller skicka hem liksom, hur svårt ska det vara 🤬 Hörde explosionen i natt straxt efter halv två nästan exakt 6 år sedan det small på min gård.
Så jävla trött på daltandet med buset! Bura in eller skicka hem liksom, hur svårt ska det vara 🤬 Hörde explosionen i natt straxt efter halv två nästan exakt 6 år sedan det small på min gård.