1 638 990 läst ·
17 539 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
"För att jag enkelt vill kunna jämföra förbrukningen och kostnaderna över tid." Skriver du... Har du hört talas om Excel eller liknande program? Jag förstår inte vad du vill med papper... Jag började 2001 när jag började köra att logga mina tankningar och miltal osv i ett Exceldokument. Det gav ganska roliga data. Papper? Kom igen, det är 2026 nu.Keiller skrev:
Papper går utmärkt att använda även 2026. Om man bara får dem när man ska ha dem.RoTe skrev:
"För att jag enkelt vill kunna jämföra förbrukningen och kostnaderna över tid." Skriver du... Har du hört talas om Excel eller liknande program? Jag förstår inte vad du vill med papper... Jag började 2001 när jag började köra att logga mina tankningar och miltal osv i ett Exceldokument. Det gav ganska roliga data. Papper? Kom igen, det är 2026 nu.
Har haft två skrivare genom åren. Användes så sällan att det blev dyrare att byta ut igentorkade bläckpatroner än att köpa ny skrivare vartannat år.RoTe skrev:
Blir billigare att låta andra skriva ut och skicka. Men det gäller att det utskrivna kommer fram och det är, återigen, det som är problemet i mitt fall, att brev blir försenade och/eller inte blir utdelade alls, vilket den mindre av de två aktörerna inte klarar av eller åtminstone har väldigt svårt att klara av.
GAAHHHH!!!! på när man ska betala efter vissa restaurangbesök och
man får höra : maten kostade x antal kr men du får betala in ett högre
belopp om du vill 🙄 Naturligtvis vill man inte betala mer än nödvändigt ,
har de anställda så dålig lön för de väl ta upp detta med ägaren av stället.
man får höra : maten kostade x antal kr men du får betala in ett högre
belopp om du vill 🙄 Naturligtvis vill man inte betala mer än nödvändigt ,
har de anställda så dålig lön för de väl ta upp detta med ägaren av stället.
Jag dricksar aldrig. Varför ska jag det? Dom har lön. Vilka andra yrke vill ha extra bara för att dom sköter sitt jobb?galento skrev:
Dricks är importerat beteende.
dricks är bra. Sålänge den inte är påtvingande så som den är i en del länder (läs US and A)
Dricksar alltid om personalen gör ett bra jobb för att få en bra upplevelse. Dricksar även taxi för samma. Skulle gärna göra det i sjukvården med men är svårt. Sista förlossningen var all personal så otroligt duktiga att det minsta jag kunde göra var att köpa tårtor till alla avdelningar. Gjort samma sak för sjöräddningen och räddningstjänsten.
Dricksar inte provisitionsbaserade jobb som tex försäljare (bank, butik, telefon)
Snabbmatsrestauranger är också svåra att dricka på. Är dock väldigt noga med att säga att jag uppskattar det glada leendet och det gör mig glad. Sunt förnuft och ödmjukhet kommer man långt på.
Dricksar alltid om personalen gör ett bra jobb för att få en bra upplevelse. Dricksar även taxi för samma. Skulle gärna göra det i sjukvården med men är svårt. Sista förlossningen var all personal så otroligt duktiga att det minsta jag kunde göra var att köpa tårtor till alla avdelningar. Gjort samma sak för sjöräddningen och räddningstjänsten.
Dricksar inte provisitionsbaserade jobb som tex försäljare (bank, butik, telefon)
Snabbmatsrestauranger är också svåra att dricka på. Är dock väldigt noga med att säga att jag uppskattar det glada leendet och det gör mig glad. Sunt förnuft och ödmjukhet kommer man långt på.