1 657 351 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Återvunnet...B Bitterhetsakademin skrev:
Mer billigt är nog mer korrekt.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 645 inlägg
Jag har för mig att iaf bomull blivit sämre för att man kan använda mer av de korta trådarna i bomull, och att dessa korta trådar försämrar hållbarheten.
Från GAAAHHH till kanske YEEESSS i ämnet strumpor.
XXL har kommit med strumpor i eget märke till rimligt pris med samma innehåll som de tidigare.
Men de är inte exakt samma med annat märke bara, återkommer om ett år i den ena eller andra tråden hurvida de håller samma kvalite'.
XXL har kommit med strumpor i eget märke till rimligt pris med samma innehåll som de tidigare.
Men de är inte exakt samma med annat märke bara, återkommer om ett år i den ena eller andra tråden hurvida de håller samma kvalite'.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
För dem som följer vad jag skriver i stort är det nog inte så atypiskt. Jag kan ibland småle lite åt att just jag råkade starta den här tråden. Även om jag förstås kan välja en gnällvinkel jag med.ClasseClas skrev:
Så ett smått pomitiserat gaaahhhh då:
Gaaahhh!!! för alla bortskämda jävla människor som tycker att det är dåligt att det finns billiga, enkla alternativ som pöbeln har råd att nyttja. Är man så fin i kanten att man inte tål att tidigare lyxupplevelser nu är dussinvaror undrar jag vad man vill ha för samhälle, och för vem.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg