Min Brother från 2011-07 fungerar också väldigt bra. Kör den bara från Linux över wifi så slipper allt strul med Microsoft uppdateringar.

• Gilla
pacman42 och 1 till
  • Laddar…
Gaaahhh! Min Brother-skrivare luktar bränt damm varje gång jag skriver ut. 😉

• Haha
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
J
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Dags att damma av dammsugaren och damtrasorna😉

• Älska
pacman42
  • Laddar…
K
A AndersS skrev:
Minusgrader igår och frost, idag regn.👎
Samma här...

J Jansson69 skrev:
Dags att damma av /…/ damtrasorna😉
Jag kan på sin höjd klä ut mig i en tomtedräkt. Damtrasor får nån annan stå för.

• Haha
Bästerortarn och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Du borde kanske öka utskriftsfrekvensen från 1 gång vartannat år till några ggr per år ... :D

• Wow
  • Haha
  • Älska
pacman42 och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Du borde kanske öka utskriftsfrekvensen från 1 gång vartannat år till några ggr per år ... :D
Förr i tiden fick man med ett dammskyddvi plast som passade skrivaren perfekt. Bra för de som inte skrev ut så ofta. Men det försvann väl för en 30+ år sedan då det skar in på marginalen och fick skrivaren att hålla längre

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Gaaaaaaaahh

När jag kommer hem efter att skjutsat sonen på julklappsrunda möts jag av elvispen ståendes ute på trappen bredvid dörren... Hade jag vetat hade ju detta varit en klockren julklapp till min bättre hälft, eller...?
Eller kanske tur att den pajade så nära julen och först när morgondagens efterrätt var tillagad? 😇

• Gilla
pacman42 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaaaaahh

När jag kommer hem efter att skjutsat sonen på julklappsrunda möts jag av elvispen ståendes ute på trappen bredvid dörren... Hade jag vetat hade ju detta varit en klockren julklapp till min bättre hälft, eller...?
Eller kanske tur att den pajade så nära julen och först när morgondagens efterrätt var tillagad? 😇
Gick den sönder eller ville hon bara ha en ny på mellandagsrean?

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Gick den sönder eller ville hon bara ha en ny på mellandagsrean?
Oklart, om jag får gissa vill hon ha en ny, men absolut inte i julklapp.. 😇

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Oklart, om jag får gissa vill hon ha en ny, men absolut inte i julklapp.. 😇
Precis, därför idag....

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
GAAAAHHHH
De två påsar grönkål som köptes i förrgår är halvruttna. Det blir lite kvällsroadtrip för att hitta nya påsar, slut överallt på Mälaröarna. ☹️

• Ledsen
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Mats-S
pjgb pjgb skrev:
GAAAAHHHH
De två påsar grönkål som köptes i förrgår är halvruttna. Det blir lite kvällsroadtrip för att hitta nya påsar, slut överallt på Mälaröarna. ☹️
Perfekt,
då får du några timmar egentid och kvalitetstid i bilen, det lugnar själen i dessa stresstider ;-)

Testade du "Konsum" i Stenhamra, dom brukar ha bra sortiment :-)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
Perfekt,
då får du några timmar egentid och kvalitetstid i bilen, det lugnar själen i dessa stresstider ;-)

Jag tog gladeligen på mig att göra fem små ärenden idag. En timme i bilen där jag bestämde takten istället för att någon hela tiden pekade på vad jag skulle göra...

• Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
J
Mats-S Mats-S skrev:
Perfekt,

Konsum😂lever ni på stenåldern?😉

• Gilla
Foliehatten3
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.