1 657 565 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Gaaahhh! Min Brother-skrivare luktar bränt damm varje gång jag skriver ut. 😉
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Förr i tiden fick man med ett dammskyddvi plast som passade skrivaren perfekt. Bra för de som inte skrev ut så ofta. Men det försvann väl för en 30+ år sedan då det skar in på marginalen och fick skrivaren att hålla längreMikael_L skrev:
Gaaaaaaaahh
När jag kommer hem efter att skjutsat sonen på julklappsrunda möts jag av elvispen ståendes ute på trappen bredvid dörren... Hade jag vetat hade ju detta varit en klockren julklapp till min bättre hälft, eller...?
Eller kanske tur att den pajade så nära julen och först när morgondagens efterrätt var tillagad? 😇
När jag kommer hem efter att skjutsat sonen på julklappsrunda möts jag av elvispen ståendes ute på trappen bredvid dörren... Hade jag vetat hade ju detta varit en klockren julklapp till min bättre hälft, eller...?
Eller kanske tur att den pajade så nära julen och först när morgondagens efterrätt var tillagad? 😇
Gick den sönder eller ville hon bara ha en ny på mellandagsrean?FredrikR skrev:
Gaaaaaaaahh
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
Perfekt,pjgb skrev:
då får du några timmar egentid och kvalitetstid i bilen, det lugnar själen i dessa stresstider ;-)
Testade du "Konsum" i Stenhamra, dom brukar ha bra sortiment
Jag tog gladeligen på mig att göra fem små ärenden idag. En timme i bilen där jag bestämde takten istället för att någon hela tiden pekade på vad jag skulle göra...Mats-S skrev: