1 658 291 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Gaaaaahhhhh!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Ser väldigt gaaaaahigt ut, men skrivaren verkar ju ha rätt vettiga specifikationer, kan du inte installera den som generisk Postscriptskrivare bara? Då kanske du tappar en del funktioner iof, men å andra sidan kanske utskrifterna funkar. (Eller skaffa en Mac / gå via iPad eller iPhone, för skrivaren verkar stödja vad-det-nu-heter som gör att det bara funkar. Och det funkar faktiskt väldigt bra med min erfarenhet.) Verkar också finnas fint stöd i Linux, men förmodligen lite mer pyssel att få det att funka.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Det funkade att skriva ut ändå, jag skulle bara byta till svartvitt... 😄S Svante Svenson skrev:Ser väldigt gaaaaahigt ut, men skrivaren verkar ju ha rätt vettiga specifikationer, kan du inte installera den som generisk Postscriptskrivare bara? Då kanske du tappar en del funktioner iof, men å andra sidan kanske utskrifterna funkar. (Eller skaffa en Mac / gå via iPad eller iPhone, för skrivaren verkar stödja vad-det-nu-heter som gör att det bara funkar. Och det funkar faktiskt väldigt bra med min erfarenhet.) Verkar också finnas fint stöd i Linux, men förmodligen lite mer pyssel att få det att funka.
Det allra mesta jag skriver ut är från telefonen (Android) och det funkar (peppar peppar) bra...
Senaste året behöver jag "uppdatera" Canonlaserskrivaren inför varje utskrift... Slutat med att jag avinstallerar och återinstallerar skrivaren inför varje utskrift (någon gång varje månad) men inga problem att skriva ut från Iphonen via wifi. Tidigare hände detta enbart efter att PCn blivit uppdaterad. Hatar verkligen datorerDan_Johansson skrev:
Anti-GAAAAHHHH! Min 15 år gamla Brother laserskrivare fungerar fortfarande hur bra som helst, både med telefoner och datorer.
Det mest imponerande är att Brother fortfarande supportar den i både drivare och mobilapp!
Det mest imponerande är att Brother fortfarande supportar den i både drivare och mobilapp!