J
tommib tommib skrev:
Det ligger i en säck nu, ok. Den är visserligen gul och inte en traditionell tomtesäck men någon ska få den ja.
Det står möjligtvis inte ASBEST på den gula säcken🫣

tommib
Ja, vad ska man göra om man ska ha lite julstämning här i Stockholm?

Vintage reklamskylt för konstsnö av asbest med texten "Pure White Fire Proof Snow".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Wow
fribygg och 13 till
  • Laddar…
J
Ja du får byta kust om du vill ha mer nederbörd😉

Just nu är det minusgrader i Bohuslän i alla fall. Ont om snö dock...

K
Kall natt och -2° här på ostkusten med frost på backen i morse.
Dessförinnan har det varit mellan
6-11 grader varmt i flera veckor

Snö i Östergötland och för barnens skulle tillräckligt kallt för att den ska lugg kvar. Personligen och just nu så Gaaaaaaahhhh!!!!!

Minusgrader igår och frost, idag regn.👎

Gaaaaahhhhh!

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaaahhhhh!
[video]
Det gränssnittet såg inte ut att vara från 2025.....

K Kane skrev:
Det gränssnittet såg inte ut att vara från 2025.....
Vet inte hur ofta hp uppdaterar sitt program, jag skriver ut så sällan från datorn... Tror vi haft skrivaren i 5-6 år kanske...

Kanske är ännu ett försök av M$ att utpressa en till att skaffa win11 ....

Ser väldigt gaaaaahigt ut, men skrivaren verkar ju ha rätt vettiga specifikationer, kan du inte installera den som generisk Postscriptskrivare bara? Då kanske du tappar en del funktioner iof, men å andra sidan kanske utskrifterna funkar. (Eller skaffa en Mac / gå via iPad eller iPhone, för skrivaren verkar stödja vad-det-nu-heter som gör att det bara funkar. Och det funkar faktiskt väldigt bra med min erfarenhet.) Verkar också finnas fint stöd i Linux, men förmodligen lite mer pyssel att få det att funka.

• Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
J
Gaaaaahhhhh!
[video]
Har den gått på julledighet😉

S Svante Svenson skrev:
Ser väldigt gaaaaahigt ut, men skrivaren verkar ju ha rätt vettiga specifikationer, kan du inte installera den som generisk Postscriptskrivare bara? Då kanske du tappar en del funktioner iof, men å andra sidan kanske utskrifterna funkar. (Eller skaffa en Mac / gå via iPad eller iPhone, för skrivaren verkar stödja vad-det-nu-heter som gör att det bara funkar. Och det funkar faktiskt väldigt bra med min erfarenhet.) Verkar också finnas fint stöd i Linux, men förmodligen lite mer pyssel att få det att funka.
Det funkade att skriva ut ändå, jag skulle bara byta till svartvitt... 😄

Det allra mesta jag skriver ut är från telefonen (Android) och det funkar (peppar peppar) bra...

• Gilla
lyckograbben och 2 till
  • Laddar…
Vet inte hur ofta hp uppdaterar sitt program, jag skriver ut så sällan från datorn... Tror vi haft skrivaren i 5-6 år kanske...

Kanske är ännu ett försök av M$ att utpressa en till att skaffa win11 ....
Senaste året behöver jag "uppdatera" Canonlaserskrivaren inför varje utskrift... Slutat med att jag avinstallerar och återinstallerar skrivaren inför varje utskrift (någon gång varje månad) men inga problem att skriva ut från Iphonen via wifi. Tidigare hände detta enbart efter att PCn blivit uppdaterad. Hatar verkligen datorer :D

• Haha
  • Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
Anti-GAAAAHHHH! Min 15 år gamla Brother laserskrivare fungerar fortfarande hur bra som helst, både med telefoner och datorer.

Det mest imponerande är att Brother fortfarande supportar den i både drivare och mobilapp!

• Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.