1 658 517 läst ·
17 772 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Webhallen har ju gått ner sig något enormt dom sista åren..
Säljer "snus" för barn och massa andra skit ofta långa köer även om man ska hämta saker vilket gör att man väljer andra ställen..
Verkar ju inte gå så bra för dom heller då dom fått stänga några butiker.
Säljer "snus" för barn och massa andra skit ofta långa köer även om man ska hämta saker vilket gör att man väljer andra ställen..
Verkar ju inte gå så bra för dom heller då dom fått stänga några butiker.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 750 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 750 inlägg
Webhallen ingår numera i samma koncern som NetOnNet...G Greger_08 skrev:
Tyvärr.
Handlar fortfarande där men det är sämre än förut. Tur att Inet fortfarande finns för datorsalar.
NetOnNet är ju gamla Siba, när Bengtsson köpte NetOnNet så fasade de ju ut Siba till förmån för webbhandel med enstaka lagerbutiker. Det räddade deras framtid, så Fabian gjorde helt rätt där.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 750 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 750 inlägg
Absolut, att lägga ner Siba var helt rätt. Men köpte de verkligen upp NetOnNet? Jag trodde att det bara var ett annat varumärke som Siba lanserade?
Det jag känner är ett litet GAAAAAAHHHHHHH är just att de glufsat upp Webhallen. Nu tror jag iofs att Webhallen var på väg åt det hållet själva i alla fall, där de förgrenat ut rätt rejält från sina rötter, men det blev nog inte bättre av att gifta sig med NetOnNet.
Det jag känner är ett litet GAAAAAAHHHHHHH är just att de glufsat upp Webhallen. Nu tror jag iofs att Webhallen var på väg åt det hållet själva i alla fall, där de förgrenat ut rätt rejält från sina rötter, men det blev nog inte bättre av att gifta sig med NetOnNet.
Webhallen behövde säkerligen en stor grossist. Småspelare klarar sig inte längre, priserna blir alldeles för högatommib skrev:
Absolut, att lägga ner Siba var helt rätt. Men köpte de verkligen upp NetOnNet? Jag trodde att det bara var ett annat varumärke som Siba lanserade?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 176 inlägg
Göteborgska Inet verkar ju klara sig alldeles utmärkt. De har inte tagit på sig för stor mössa. Minns ner de började som PC-byggare i början av milleniet. En kompis drev Microhard (som hobby) och tyckte bara att det var bra med konkurrens. Han sålde sin verksamhet lite senare.pacman42 skrev:
Inet borde flytta Hisingsbutiken utanför trängselskatten. 🤨 GAH!