Jag har några fina porslinsskärmar jag hade tänkt göra om till fönsterlampor med G9-socklar. Har googlat efter hållare, och det jag letar efter är en sådan som första bilden visar. Jag vill alltså ha en nippel genom porslinet som jag kan föra kablaget igenom. Problemet är att jag bara hittar hållaren på mystiska sidor som tycks importera från Kina, och då blir jag misstänksam.
De jag hittar i Sverige är sådana som bild 2 visar. Men här förstår jag inte hur man ska få ut sladdarna genom nippeln eftersom anslutningarna sitter utanför.
Kan någon hjälpa mig?