Hej,
Påbörjade idag en liten make-over av föräldrarnas tvättstuga och fann följande:
Mellan en ny del av tvättstugan och den gamla saknas tätskikt, gipsen är blöt och träet har ruttnat.
Den gamla plastmattan är uppskuren och täcktes bara av dörrfodret.
Den nya delen kom till när badrummet helrenoverades sommaren 2005 och nya väggar byggdes så att vv-beredaren står i tvättstugan istället för badrummet, men fortfarande på samma plats.
Vad gör man nu, kontaktar försäkringsbolag eller byggföretaget?
Påbörjade idag en liten make-over av föräldrarnas tvättstuga och fann följande:
Mellan en ny del av tvättstugan och den gamla saknas tätskikt, gipsen är blöt och träet har ruttnat.
Den gamla plastmattan är uppskuren och täcktes bara av dörrfodret.
Den nya delen kom till när badrummet helrenoverades sommaren 2005 och nya väggar byggdes så att vv-beredaren står i tvättstugan istället för badrummet, men fortfarande på samma plats.
Vad gör man nu, kontaktar försäkringsbolag eller byggföretaget?
Klicka här för att svara

