1 532 läst ·
17 svar
2k läst
17 svar
Funkar inte domkrafter åt sidan?
Måste säga att den är rätt mångsidig med alla olika kombinationer av delar. Har exakt samma generiska Kina-sats som Biltema säljer (dock ett annat varumärke) och den är klart prisvärd. Köpte den för att rikta upp en plåtskada på en släpvagn, men har använt den till lite allt möjligt som att putta stenar i läge, m.m. Enda är att det är en skrymmande väska som väger s-tan, men har man gott om utrymme så... 😆P Pelotard skrev:
Ja, jag blir ganska frestad när du skriver så. Flytta stenar är en sak som jag har hållit på med och misslyckats med att använda domkraft till. Utrymme - det är tyvärr lite av ett problem det också. En gammal historia som brukar komma upp då och då här är om en hustru och en man och mannens utrymmeskrävande intressen. Jag tror det gällde cyklar i det fallet. Och att hustrun tog och placerade en cykel på mannens sida i sängen…C cpalm skrev:Måste säga att den är rätt mångsidig med alla olika kombinationer av delar. Har exakt samma generiska Kina-sats som Biltema säljer (dock ett annat varumärke) och den är klart prisvärd. Köpte den för att rikta upp en plåtskada på en släpvagn, men har använt den till lite allt möjligt som att putta stenar i läge, m.m. Enda är att det är en skrymmande väska som väger s-tan, men har man gott om utrymme så... 😆
Medlem
· Västra Götaland
· 2 589 inlägg
Klicka här för att svara