Öppnade kranen fullt och monterade dit anslutningsvinkeln, nu fungerar allt perfekt.
Jag tycker däremot att det borde stå med i monteringsanvisningen att kranen ska vara fullt utskruvad (öppen) vid montering (dom var max inskruvade vid leverans).
 
  • Gilla
Mizcak och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.