Öppnade kranen fullt och monterade dit anslutningsvinkeln, nu fungerar allt perfekt.
Jag tycker däremot att det borde stå med i monteringsanvisningen att kranen ska vara fullt utskruvad (öppen) vid montering (dom var max inskruvade vid leverans).
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.