T tank77 skrev:
Blev snyggt men jag förstår inte varför man lägger dit en billig standard slukrist/klinkerram som kostar hundra kronor när det finns mycket snyggare varianter som ligger runt 300-600 kr!
För en oinvigd, vad är en slukrist/klinkerram?
 
Gallret över golvbrunnen
 
H hempularen skrev:
Gallret över golvbrunnen
Aha. Ja du, har inte reflekterat över det. Personligen så tycker jag inte att den är ful och är fullt nöjd med den.
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Dyrt är ju inte per automatik snyggt.
 
  • Gilla
Thyro89 och 2 till
  • Laddar…
@Svedjemo Kan du lägga upp bilder på när tätskiktet blev åtgärdat? Det är nog de flesta på forumet här intresserade av. Hur fasiken fick plattläggaren till kaklet där det var stora veck.

Tack!
 
G Gabsson skrev:
@Svedjemo Kan du lägga upp bilder på när tätskiktet blev åtgärdat? Det är nog de flesta på forumet här intresserade av. Hur fasiken fick plattläggaren till kaklet där det var stora veck.

Tack!
Hade samma undran i inlägg #38...
 
  • Gilla
jugge37
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.