Nu är ju det här en tillfällig situation pga renoveringar i källaren. Tidigare körde jag jag också mitt aggregat utan eftervärme när hela värmesystemet var inkopplat.
Men jag förstår att det finns de som hamnar i situationer där frånluften inte klarar av värma tilluften tillräckligt. Speciellt då aggegatet hamnar i en kallvind.