Nej då tror jag att du behöver tillföra mer energi till ditt hus.
 
P
Nu är ju det här en tillfällig situation pga renoveringar i källaren. Tidigare körde jag jag också mitt aggregat utan eftervärme när hela värmesystemet var inkopplat.

Men jag förstår att det finns de som hamnar i situationer där frånluften inte klarar av värma tilluften tillräckligt. Speciellt då aggegatet hamnar i en kallvind.
 
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.