Jag ser bilden så jag vet inte vad som är fel, kanske bara jag som kan se den :confused:

kulle
Kan inte heller se bilden

Konstigt, jag ser den på alla mina enheter. Jag har för mig att detta problem skrivits om tidigare men jag minns inte vad som orsakade problemet.

Nytt försök.
PA240157.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Är den osynliga bilden synlig nu?:)

• Gilla
kulle
  • Laddar…
ceson skrev:
Nytt försök.
[bild]

Är den osynliga bilden synlig nu?:)
Coolt med en betesbyggare!
Snygg jigg! Något sånt jag hade tängt mig!

Jag är definitivt ingen betesbyggare, både jigg och träfiskar är tillbaka där dom började, i skräplådan:)
Men jag förstår önskemålet om något sätt att hålla bitarna för i vissa lägen kommer fingrarna väldigt nära stålet, speciellt med träfiskar som drar in magen.

ceson skrev:
Jag är definitivt ingen betesbyggare, både jigg och träfiskar är tillbaka där dom började, i skräplådan:)
Men jag förstår önskemålet om något sätt att hålla bitarna för i vissa lägen kommer fingrarna väldigt nära stålet, speciellt med träfiskar som drar in magen.
Det är inte jag heller, men jag försöker.. :)

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Härligt Ceson, grymt seriöst att bygga beten för att förevisa din idé!

Nu gäller det bara att komma på mer avancerade saker att fråga om. ;)

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
En liten parentes till detta. Jag hade totat ihop ett litet kors till en granne som hon kom och hämtade och när hon fick se träfiskarna ville hon att jag skulle göra fler så hon kunde tillverka mobiler av dem. Men jag tyckte att jag skulle fortsätta reparera fönster i stället så jag blir klar någon gång.:)

• Gilla
kulle
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.