6 993 läst ·
56 svar
7k läst
56 svar
Från ödehus med asbest till sommarparadis för barnen – Husdrömmar
då får du se till att inte åka söderut på semester om du inte vill se personer i shorts använda en motorsågA AndersS skrev:
Måste säga att jag sänkte mina förväntningar ordentligt i början.
Men slutresultatet blev riktigt behagligt tycker jag.
Med en begränsad budget lyckades man skapa ett härligt, mysigt och inbjudande fritidshus av ett "råttbo".
Men slutresultatet blev riktigt behagligt tycker jag.
Med en begränsad budget lyckades man skapa ett härligt, mysigt och inbjudande fritidshus av ett "råttbo".
Desidert beste avsnitt i denne sesongen. Gjert var «all fired up». Scenen på porch’en var herlig! Likte spesielt godt at Gjert konsekvent (og med hell) ga råd om å holde renoveringen enklest mulig. Och plasttaket, utedusjen og benken kan fōrbettras i neste omgang!
Använder man motorsåg som anställd för en tjänst så måste man ha körkort A+B och så skall man även ha personlig skyddsutrustning och i den så ingår skyddsbyxor.M maria01 skrev:
Vevar du med motorsågen privat så får du ha på dig vad du vill.
Nu var det en privatperson jag kommenterade och att man i programmet "lättvindigt" lät honom använda motorsåg för olika arbeten, bl.a. i kortbyxor, men även felaktig hantering vid fällning av större buske där han sågar fast.M maria01 skrev:
Men som generellt svar är det sågskyddsutrustning.