1 168 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Från egen brunn till kommunalt VA
Vårt fritidshus ligger i verksamhetsområde för att få kommunalt VA. I vårt badrum har vi förutom duschkabin, tvättmaskin och varmvattenberedare även en hydrofor.
nu planerar vi för anslutning och hur vi kan forma vårt badrum på allea bästa sätt.
1) Vi har fått tips att behålla den egna brunnen för att kunna vattna trädgården med eget vatten. Hur tänker vi kring hydroforen??
2) vattenmätare för kommunalt VA, vart sätter man den bäst?
Vårt badrum är kanske 6m2 så det är inga superstora ytor att spela med här
Tar gärna alla tips inför denna badrumsrenovering/vattenanslutning!
nu planerar vi för anslutning och hur vi kan forma vårt badrum på allea bästa sätt.
1) Vi har fått tips att behålla den egna brunnen för att kunna vattna trädgården med eget vatten. Hur tänker vi kring hydroforen??
2) vattenmätare för kommunalt VA, vart sätter man den bäst?
Vårt badrum är kanske 6m2 så det är inga superstora ytor att spela med här
Tar gärna alla tips inför denna badrumsrenovering/vattenanslutning!
Ja det finns en rekommendation om hur den ska sitta, både inomhus och de fall vi behöver sätta den utomhus.
Vårt största huvudbry just nu är hydroforen och den egna brunnen. Vi vill gärna behålla brunnen för att kunna vattna på gården och annat som sommartid tar en del vatten. Men vi vill gärna kunna flytta på hydroforen som just nu tar en hel del plats i ett redan litet badrum.
Vårt största huvudbry just nu är hydroforen och den egna brunnen. Vi vill gärna behålla brunnen för att kunna vattna på gården och annat som sommartid tar en del vatten. Men vi vill gärna kunna flytta på hydroforen som just nu tar en hel del plats i ett redan litet badrum.
Klicka här för att svara