Blev inte helt hundra gramatisk där märket jag.
Nej, jag siktar på att inte dra nya rör, utan använda de som finns.
Tanken var att använda de rör som finns och antingen förlänga dessa med en koppling utanpå upp till "normal" blandarhöjd för dusch.
Alternativt dra ut rören längre ner (om nu rörren kommer nerifrån och är bockade i väggen för att komma ut i väggen) och se förlänga dessa.
Jag ska slita bort all gisp som finns under våtrummsammatan, sen får jag se hur det ser ut. Har som sagt noll ritningar att tillgå tyvärr. Sen är det våtrumsgips på samt kakel på väggarna som gäller.