Hej på er!
renoverar mitt badrum och står nu i att välja våtrumstapet. Golvet har jag tänkt Aqualon Concrete Ivory 4894. Valet av tapet står mellan Nordic Grass Silk 23672 eller Bark Pearl 23659 (23658 vart alldels för gul vilket jag upptäckte innan det var för sent).
Toaletten är liten, ca 200 x 180, med ett fönster och med en duschörna i hörnet av en ny snedvägg som byggs per just nu
.
Min fråga är om någon har använt Nordic Grass på en sådan liten toalett? Mönstret ser ju som vissa av er kanske vet ngt suddigt ut på nära håll...
Kom gärna med era erfarenheter och tack på förhand!
renoverar mitt badrum och står nu i att välja våtrumstapet. Golvet har jag tänkt Aqualon Concrete Ivory 4894. Valet av tapet står mellan Nordic Grass Silk 23672 eller Bark Pearl 23659 (23658 vart alldels för gul vilket jag upptäckte innan det var för sent).
Toaletten är liten, ca 200 x 180, med ett fönster och med en duschörna i hörnet av en ny snedvägg som byggs per just nu
Min fråga är om någon har använt Nordic Grass på en sådan liten toalett? Mönstret ser ju som vissa av er kanske vet ngt suddigt ut på nära håll...
Kom gärna med era erfarenheter och tack på förhand!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag har ingen erfarenhet av tapeten ifråga,
men är tveksam till stormönstrat i ett så litet rum.
Själv skulle jag nog valt enfärgat, tråkig som jag är
men är tveksam till stormönstrat i ett så litet rum.
Själv skulle jag nog valt enfärgat, tråkig som jag är
Jag är helt med dig, väljer oftast själv enkla å stilrena kulörer men våtrumstapeterna jag hittat har många konstiga varianter, de flesta drar ganska skarpt mot gult eller rosa/rött av ngn anledning. Att undvika större motiv på små ytor är för mig en liten chansning ja, därav min trevande frågaKnockOnWood skrev:
Om ingen har input på just nordic grass kanske någon har inrett en liten toalett med ljusa väggar å mörkare golv å kan ge tips eller skicka länk till bilder? Hittade en grymt fin Retro kollektion m som tyvärr verkar ha utgått
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Du skall ju välja det du själv tycker är snyggt!
Men samtidigt vara medveten om alternativen.
T.ex. att pigga upp en enfärgad toa med handdukar i glada färger och dito flytande tvål.
Som man dessutom kan byta då och då.
OT
Minns med saknad min barndom när det byttes mellan röda julgardiner, gula påskgardiner och ljust gröna dito till midsommar.
Visst följde handdukarna och en och annan vepa (väggbonad) med?
Men samtidigt vara medveten om alternativen.
T.ex. att pigga upp en enfärgad toa med handdukar i glada färger och dito flytande tvål.
Som man dessutom kan byta då och då.
OT
Minns med saknad min barndom när det byttes mellan röda julgardiner, gula påskgardiner och ljust gröna dito till midsommar.
Visst följde handdukarna och en och annan vepa (väggbonad) med?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara