Hej!

Jag har haft hantverkare i min lägenhet som slipat golvet. Jag är lite novis på detta så vet inte om detta är ett resultat man bör godta.

Dels blev golvet närmast gult men de har främst fyllt sprickor i golvet med något i en helt annan färg. Lagningarna är även ojämna och går utanför hålen.

Anser ni som kan detta att detta är fackmannamässigt? Se bilder
Golvet i trä med gul ton, synliga lagningar i annan färg och ojämna ytor, vilket ifrågasätter hantverkarens arbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trägolv med slipade plankor där sprickor fyllts med ljusare material, vilket skapar färgskillnad och ojämna lagningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trägolv med ojämna sprickfyllningar i avvikande färg och gulnad ton.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trägolv med slipad yta, gul ton och fyllnadsmedel i olika färg som ligger ojämnt över sprickorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Slipat trägolv med sprickor fyllda med material i annan färg. Lagningarna är ojämna och går utanför sprickorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trägolv med ådring och kvistar, närbild. Plankorna i ljus tränyans är ojämnt fördelade med små sprickor och tecken på slitage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
RoTe
Typiskt hantverkarjobb. Klaga tre ggr eller va nöjd med att ha blivit rånad. Speciellt just nu är det ju totalpanik med all ROT så dom har inte tid att göra något seriöst jobb.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.