14 034 läst ·
34 svar
14k läst
34 svar
Forum för elektriker???
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Minns att vi hade en länk för något år sedan här på forumet till en granuleringsmaskin. Vill minnas att man matade in hela kablar i ena änden och fick i andra änden ut kopparen och plasten åtskillda i granulerad form
Lattjo tråd...rubriken är "Forum för elektriker" den bumpas med det som inlägg och nu snackas det om att "förädla" koppar ur kabel 
Japp 
Men det lustiga är att den förra tråden stängdes med kommentaren:
"Den här tråden känns som väldigt avlägsen från forumets syfte: Ett forum för konsumenter."
Vet inte vad denna tråd vänder sig till.. Är det konsumenterna?
Men det lustiga är att den förra tråden stängdes med kommentaren:
"Den här tråden känns som väldigt avlägsen från forumets syfte: Ett forum för konsumenter."
Vet inte vad denna tråd vänder sig till.. Är det konsumenterna?
Denna tråd har ju också varit låst.

Diskussionen om granuleringsmaskinen är ju dock rätt intressant! Nån moderator kanske kan bryta ut inläggen om det till en ny tråd? Annars kan jag starta en på fluxio.se
Men Marlene var snäll och öppnade den så att jag skulle få svara på ursprungsfrågan. Nu då det faktiskt finns ett forum för elektrikerSwetrot skrev:
Diskussionen om granuleringsmaskinen är ju dock rätt intressant! Nån moderator kanske kan bryta ut inläggen om det till en ny tråd? Annars kan jag starta en på fluxio.se
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Dagens insikt: Saker som är roliga, är även undehållande.
//Patrik
//Patrik
Klicka här för att svara