7 039 läst ·
17 svar
7k läst
17 svar
Första Havsvik i skåne
Här är lite bilder från vårt hus. Det kommer inte att bli ng visning av vårt hus. Det finns fler bilder på min blogg....... http://havsvik.blogspot.com/
Redigerat:
hej har du lust och skicka bygg ritningarna o skisser till mej.. har tänkt bygga till sommaren. skulle va snällt om du gjorde det.
opel_calibra_fans@hotmail.com
mvh jonas
opel_calibra_fans@hotmail.com
mvh jonas
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden









