Vårat hus blev tilläggsisolerat för 15+ år sedan och då slog man på en panel i bilat timmer-stuk. De tre midjorna från 50-talet är därmed borta och kåken ser rätt anskrämlig ut i mitt tycke när väggarna blir så enhetliga utan något som bryter av. Skokartong liksom.
Jag har googlat och funderat lite själv men kan inte komma på något bra sätt att få dit en midja eller två. Vänder mig därför hit för lite förslag. Har ni några ideer?
Vi kommer underhållsmåla inom snar framtid och då kommer jag passa på att ändra fodrena runt fönstren till lite snyggare design. I samband med det hade det ju varit fint att få till de här midjorna.
Jag har googlat och funderat lite själv men kan inte komma på något bra sätt att få dit en midja eller två. Vänder mig därför hit för lite förslag. Har ni några ideer?
Vi kommer underhållsmåla inom snar framtid och då kommer jag passa på att ändra fodrena runt fönstren till lite snyggare design. I samband med det hade det ju varit fint att få till de här midjorna.
Du kanske kan hitta något på den här sidan:B Barkjanne skrev:Vårat hus blev tilläggsisolerat för 15+ år sedan och då slog man på en panel i bilat timmer-stuk. De tre midjorna från 50-talet är därmed borta och kåken ser rätt anskrämlig ut i mitt tycke när väggarna blir så enhetliga utan något som bryter av. Skokartong liksom.
Jag har googlat och funderat lite själv men kan inte komma på något bra sätt att få dit en midja eller två. Vänder mig därför hit för lite förslag. Har ni några ideer?
Vi kommer underhållsmåla inom snar framtid och då kommer jag passa på att ändra fodrena runt fönstren till lite snyggare design. I samband med det hade det ju varit fint att få till de här midjorna.
https://se.pinterest.com/sarajardstam/panel/
Klicka här för att svara

