Har ca. 30 meter terass som jag vill glasa in.
Har kikat runt lite men det verkar bli fasligt dyrt. Ofta över 4000 kr metern.
Tycker det är snyggast med glas som monteras direkt i en skena så man slipper stolpar.
Har en bedårande utsikt så vill helst inte ha handledare.
Däremot behöver konstruktionen vara stadig då fallhöjden från terassen är ca 2 meter och det ibland kommer kraftiga vindar, så glaset får inte ge vika om nån snubblar.
Budget 2.500-3.000 kr metern.
Några förslag?