M Messier1994 skrev:
Upptäckte just att det åtminstone i vissa hänseenden är värre än alla kemiska stridsmedel, får man det på händerna är det omöjligt att få bort — även om du bokstavligt är på det med tvål och vatten inom 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var fel att försöka med bensin när tvålen inte hjälpte. Tror olja/diskmedel och skrapa med hyfsat vass kniv hjälpt bäst.
Japp. engångshandskar är rätt lösning.
Antingen före, så att du kan slänga dem utan att få något på dig.
Eller efter, så att du inte smular överallt när du väntar på att det ska falla av. :)

• Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
M Messier1994 skrev:
Upptäckte just att det åtminstone i vissa hänseenden är värre än alla kemiska stridsmedel, får man det på händerna är det omöjligt att få bort — även om du bokstavligt är på det med tvål och vatten inom 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var fel att försöka med bensin när tvålen inte hjälpte. Tror olja/diskmedel och skrapa med hyfsat vass kniv hjälpt bäst.
Seriöst. Alla borde undvika detta. Jag skulle vilja att det helt förbjöds faktiskt.

• Gilla
Messier1994
  • Laddar…
S SideshowBobBuilder skrev:
Seriöst. Alla borde undvika detta. Jag skulle vilja att det helt förbjöds faktiskt.
Om jag blir stadsminister skulle det lätt vara på topp-5 listan över åtgärder jag skulle vidta direkt.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.