Hej! Jag skulle behöva lite tips på var man kan skicka efter bodar eller förråd.

Menar du moduler. ??
Eller en förrådsbod i byggsats ??

//AA

S saiter skrev:
Menar du moduler. ??
Eller en förrådsbod i byggsats ??

//AA
Om moduler menas att de kommer i större bitar som man sätter ihop, så är det det jag vill ha.

Ska du sätta ihop så menar du nog de som levereras i väggblock.
Moduler är baracker.

Hur stort / litet sk du bygga?

//AA

S saiter skrev:
Ska du sätta ihop så menar du nog de som levereras i väggblock.
Moduler är baracker.

Hur stort / litet sk du bygga?

//AA
Aha, ok, då förstår jag. Som du märker så är jag inte speciellt händig. Tur att det finns andra som är det jag hade väl tänkt mig nånstans mellan 5-7 kvadratmeter.

Du är händig nog för att bygga ett förråd.
Att inte hitta orden är nått annat. ;)

Kolla på skånskabyggvaror tex.
De säljer förråd. Om du googlar hittar du nog mer.

Är inte så svårt eller krångligt att bygga i lösvirke, men kanske inte tillför nåt heller.

//AA

Tack för din uppmuntran och tro på att jag klarar det själv, men den tragiska sanningen är att jag får utslag av att bara se en bruksanvisning :rofl: nu har jag dock fått hem min bod, jag beställde en i plåt. Men när jag tittar på paketen så blir jag mycket tveksam om det innehåller 8 kvm bod:thinking:

• Flera kartonger med delar till en plåtbod ligger staplade på marken utomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
P
Bruksanvisningar läser ändå ingen,vi bygger ihop,sen river vi och bygger ihop rätt andra eller tredje gången gillt :) vi är väl män...:cool:(eller kvinnor)

Plåtbitarna går att lägga i varandra så det blir väldigt kompakta paket. Kör på!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.