5 998 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
Nån som har byggt en liknande friggebod som bifogad bild?
Byggde själv en bod ifjol.
Efter eget huvud.
Krångla inte till det.
Blir lätt att allt ska över arbetas, och förstärkas in absurdum.
Ska inte behövas så mycket för att hålla upp ett tak och väggar. Även om det kommer massa snö på taket.
Lycka till.
//AA
Efter eget huvud.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Krångla inte till det.
Blir lätt att allt ska över arbetas, och förstärkas in absurdum.
Ska inte behövas så mycket för att hålla upp ett tak och väggar. Även om det kommer massa snö på taket.
Lycka till.
//AA
ok, jag kommer att bygga ett lösvirke har jag nu bestämt mig förS saiter skrev:
Blir ca 25m2
Tack för all feedback !
Hur gick det med det här?
Jag har själv lite lösa planer på att bygga ett förråd för trädgårdsredskap under sommaren och är lite nyfiken på hur andra gjort.
Jag har kikat lite på de byggsatser som finns på t.ex. Bauhaus, men jag tycker de känns rätt rappliga, så det lutar åt att jag bygger något eget. Jag kommer bygga i anslutning till husväggen och jag kommer försöka hålla det enkelt, även om det troligtvis kommer spåra ur längs vägen som vanligt.
Jag har själv lite lösa planer på att bygga ett förråd för trädgårdsredskap under sommaren och är lite nyfiken på hur andra gjort.
Jag har kikat lite på de byggsatser som finns på t.ex. Bauhaus, men jag tycker de känns rätt rappliga, så det lutar åt att jag bygger något eget. Jag kommer bygga i anslutning till husväggen och jag kommer försöka hålla det enkelt, även om det troligtvis kommer spåra ur längs vägen som vanligt.
Klicka här för att svara