Är visst snabbare på att fota än att bygga. Det blir en fris runt båda kanterna och en offerbräda som ska täta mot marken. Har inte bestämt om den ska figursågas efter markens kontur eller grävas ner.
[bild]
Se där ja. Hoppas du skickar oss en bild på detta efter två år. Just nu är det mycket snyggt iaf.