Eftersom ni ändå betalar uppvärmningen var och en och ni är begåvade med en styrelse som inte får uppkörda tummar ur där de är placerade, så hade jag omedelbart köpt en Luft-Luft värmepump och satt på balkongen, och sedan luftflyttare mellan rummen om det behövts. På det viset har man löst sitt eget problem för stunden, blir det någon gemensam lösning senare så har man åtminstone kyla på sommaren.