Jag har inte varit på alla.
 
  • Haha
djac
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag har inte varit på alla.
Jag menar de olika kedjorna. Apoteket Apoteket, Kronans, Hjärtat och kanske någon till.
 
Jag har aldrig varit med om att nekas handla med BankID. Varken hos Hjärtat eller Kronan. Det gamla monopolbolaget undviker jag av princip.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Apotek Jordgubben säljer alla preparat man behöver utan ID, det enda problemföretaget är nog Systemet vad jag vet, samt folköl på ICA
 
Nicke Nyfiken
B bhus2021 skrev:
Apotek Jordgubben säljer alla preparat man behöver utan ID, det enda problemföretaget är nog Systemet vad jag vet, samt folköl på ICA
Kan inte Jordgubben fixa folköl och Systemprodukter också?
 
Det är bra! Sju mil längre än rekordet på Le Mans.
 
Attitudeswe Attitudeswe skrev:
Mercedes nästa elbil går att köra 548mil på 24 timmar. Borde sätta punkt för alla farhågor dom med stora blåsor har?

[länk]
Nästa alltså? Då väntar jag med köp till den kommer. 😉
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
C Costanza skrev:
Nästa alltså? Då väntar jag med köp till den kommer. 😉
Den kommer dock tyvärr inte kosta 289.000:-
 
  • Haha
  • Gilla
JonasJN och 1 till
  • Laddar…
Attitudeswe Attitudeswe skrev:
Mercedes nästa elbil går att köra 548mil på 24 timmar. Borde sätta punkt för alla farhågor dom med stora blåsor har?

[länk]
De kommer hävda att de kör LeMans med flygande tankning från följebil...
 
B bhus2021 skrev:
Den kommer dock tyvärr inte kosta 289.000:-
Ok, tack! Bra att du klargjorde det för alla oss som trodde det.
 
J
Attitudeswe Attitudeswe skrev:
Mercedes nästa elbil går att köra 548mil på 24 timmar. Borde sätta punkt för alla farhågor dom med stora blåsor har?

[länk]
Får bensin bilar också tävla med två bilar per race/nr?
Frågar åt en kompis!
 
Attitudeswe
J Jansson69 skrev:
Får bensin bilar också tävla med två bilar per race/nr?
Frågar åt en kompis!
Två var väl för att dom skulle kunna sätta rekord även om en gick sönder?
 
Mikael_L
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
med korta laddstopp på i snitt 850 kW
Lite svårt att hitta såna snabbladdare längs vägarna va?

Det verkar tagit strax över 180 timmar, vilket ger en snitthastighet på cirka 220 km/h. Men det står att de körde 300 km/h. Då var det alltså 133 timmar effektiv körtid, och därmed nästan 50 timmar laddning. Cirka 80 mil per timme laddning då?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.