HOBBY ARCHITECT
Jag gör planlösning till ett hus och undrar om det är ok att ha ett högt litet fönster ("källarfönster") i duschen? Eller är det risk för fuktskador på nåt vis eller så? Googlade lite bilder.

large-white-shower-stall-80119693-0334a92ce4a944568c9270ba80ae5970.jpg
The+Gold+Hive+-+Installing+a+Wood+Window+in+a+Bathroom
f8fe0940faa982b5b834cef87e8295d6.jpg
6631e6166b039c056ebb229886d05dce--bathtub-surround-shower-surround.jpg
shower-window-ideas-sebring-design-build-1.png
Walk-in-shower-with-large-window.jpg
 
richardtenggren
Lär väl inte bli några skador i dina skisser i alla fall ;)

Problemet är väl redan diskuterat på forumet, men spontant tänker jag att ett alu-fönster från Velfac/Schuko eller likvärdigt borde fungera bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.