Är det inte redan lite fogskum där? Fogskum är till för att hålla fönster på plats och alltså vara utsatt för utomhusluft. Den springan lär inte fungera på annat sätt. Men det kanske blir snyggare att använda latexfog.
Mjo det är lite grann där för jag tog en gammal burk först men den hade torkat. Sen googlade jag lite innan jag tänkte köpa mer och därav denna tråden. Men då borde det inte vara några problem då.A Avemo skrev:
Man kan kanske använda fogskum i mitten och sedan avsluta med en fog för att få det snyggare?
Redigerat:
Klicka här för att svara

