Tänker göra ett inglasat uterum i hörnan där de två huskropparna möts. Tänker ha 2 st väggar med skjutbara glasdörrar. Hur ska jag tänka kring tak på uterummet? Kanalplasttak, papp eller plåt? Min tanke är att ha ett vår/höst uterum. Altanen ligger i rakt österläge.
Köksfönster och altandörrar kommer alltså hamna inne i uterummet. Vill inte att det ska bli för mörkt inne i själva stugan.