Hej
Har ett tegelhus med ett stort glasparti på 3600mm i bredd, nu så skulle vi i vintras byta fönster i huset när de började med detta så kollade de först att det inte var tryck på den gamla fönsterstommen och kapade sedan bort den HEPP fasaden släpper och ca 5 skift det rasar inte utan vi hinner stämpa upp det nu står det 4 fina stämp utanför fönstret:S
Vad är det smartaste sättet att plocka ner hela väggen är inte aktuellt iaf.
Mvh
Rolle