Hej
Har ett tegelhus med ett stort glasparti på 3600mm i bredd, nu så skulle vi i vintras byta fönster i huset när de började med detta så kollade de först att det inte var tryck på den gamla fönsterstommen och kapade sedan bort den HEPP fasaden släpper och ca 5 skift det rasar inte utan vi hinner stämpa upp det nu står det 4 fina stämp utanför fönstret:S

Vad är det smartaste sättet att plocka ner hela väggen är inte aktuellt iaf.

Mvh
Rolle
 
Tja har det spruckit en gång så är allt i princip kört upp till sprickan så allt behöver bytas, fram tills dess så kan du fogskumma innerst och sedan gå på med en grå byggfog för utomhusbruk (ej silikon) som matchar fogfärgen men det är ingen långtidslösning utan bara tillsvidare som regnskydd. Du bör nog titta på en tegelbalk som du kan växla av spannet med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.