hej,
Hoppas det finns kunnigt folk som vill ge tips.
Vi håller på att göra iordning rummet vid balkongen i vårt hus byggt 1930.
Har ett charmig skåp byggt in i krypvinden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När vi rev det ”foder” som satt, målad tunn spånskiva, fann vi fint trä under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle vilja få fram detta igen vid renoveringen.
Frågan är hur man ska få det snyggt runt om skåpet.
Vi sätter 13mm gips på träväggarna och djupet mellan karm och väg är c.a 4 mm.
Känns som att en smyglist vore enklast och snyggast att sätta så långt ut som möjligt på karmen för att dölja gipskanten?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder