Hej !

Har en fråga och hoppas att ngn kan hjälpa mig.
Vi har en ventilationsfläkt i vårat badrum på övervåningen.
De flesta av våra grannar har denna på vinden,vilket dom som byggde vårat hus tydligen inte ville ha.
Jag ska nu renovera om badrummet och vill ha bort denna stora låda som sitter uppe vid taket.
Hur ska man göra för att få upp den på vinden och framför allt är det ngn som har en aning om kostnader för att dra upp rör och allt rakt upp på vinden ????
Ska ringa runt lite men tänkte att det kanske var någon här som har ett bra svar !
Det är alltså själva ventilationsfläkten med filter och allt som jag vill ha väck....

MVH
Vanessa
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.