Jag har nu kommit till flytspacklingen i mitt badrumsprojekt.
Elektrikern har nu precis lagt elslingan för värmegolvet på den primade betongplattan. När plattan gjöts gjorde gubbarna fall i själva plattan för duschen och i övrigt är golvet i våg.
Jag har nu blivit tipsad om att dela av golvet i två delar, duschen och övriga golvet. Att först flyta den övriga delen i våg, och sedan flyta dusch-delen. En tanke som flyger i mitt huvud är då om man böver ett litet fall på den "övriga" del mot duschen eller om den kan vara helt i våg. Det känns som helt i våg kan bli lite bakfall, eller?
Hur hade ni gjort?