2 912 läst ·
24 svar
3k läst
24 svar
"Flytande" reklam, mobilsurf...
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Det är faktiskt inte vårt fel utan Adobes fel. Flera versioner av flash har en bugg som gör att ingenting kan ligga ovanpå en flashfil. Och några av våra annonser är skrivna i just de versionerna.NetNut skrev:
En workaround är att för de bilder som är stora så kan du klicka på bilden, då bör det fungera.
Jo jag förstår er, tyvärr är ju flash populär idag och används överallt. Att sedan utvecklarna inte kan fixa de buggar som finns innan de släpper en ny version med mer finesser är ju heller inte roligt.
För att inte snacka om hur mycket minne den kan äta upp vid valda tillfällen och trots detta inte bli mätt
Och när väl en av flashprylarna hänger sig brukar nästan alla andra följa med den kraschen, ungarna bara äääälskar när det händer mitt inne i ett webbaserat spel......
För att inte snacka om hur mycket minne den kan äta upp vid valda tillfällen och trots detta inte bli mätt
Och när väl en av flashprylarna hänger sig brukar nästan alla andra följa med den kraschen, ungarna bara äääälskar när det händer mitt inne i ett webbaserat spel......
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Finns felet fortfarande kvar? I vilken webbläsare och enhet dyker felet upp? Är det bara i HTC ONE S eller även i andra enheter?
Klicka här för att svara