V Villavilse skrev:
Hej! Är det någon som testat Floore värmegolv för låg takhöjd i källare på oisolerad platta?

[länk]
Vi la det i köket för 14år sedan, på befintlig plastmatta och sedan laminatgolv ovanpå.
Har funkar bra i alla år, inga konstigheter att lägga (y)
 
  • Gilla
Villavilse
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vi la det i köket för 14år sedan, på befintlig plastmatta och sedan laminatgolv ovanpå.
Har funkar bra i alla år, inga konstigheter att lägga (y)
Tack vad bra!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.