23 254 läst ·
179 svar
23k läst
179 svar
Flera lampor började lysa på en gång i bilen
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 535 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 535 inlägg
Det är inte toxic att upplysa folk om att de blir trollade.M Förstagångsköparen skrev:
Du har fått så många frågor i tråden och undvikit att svara, eller så svarar du svävande istället.
Även om du inte medvetet trollar så är ditt engagemang i motfrågorna du får på en så låg nivå att du inte förtjänar att få mer hjälp än du redan fått.
Lägg ner. Jag trollar inte. Det är du som kallar folk troll som inte trollar. Du är toxic som förstör folks trådar. Tror du att jag har hittat på alltihopa?S SueCia skrev:Det är inte toxic att upplysa folk om att de blir trollade.
Du har fått så många frågor i tråden och undvikit att svara, eller så svarar du svävande istället.
Även om du inte medvetet trollar så är ditt engagemang i motfrågorna du får på en så låg nivå att du inte förtjänar att få mer hjälp än du redan fått.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 169 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 169 inlägg
SueCia har rätt i det här sammanhanget
Du gör ett inlägg i detta forum där du ber om hjälp, du får svar och motfrågor men väljer att inte svara på i princip något.
Folk tröttnar på att försöka hjälpa dig och du uppfattas som ett troll.
Du gör ett inlägg i detta forum där du ber om hjälp, du får svar och motfrågor men väljer att inte svara på i princip något.
Folk tröttnar på att försöka hjälpa dig och du uppfattas som ett troll.
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 535 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 535 inlägg
Jag vet inte vad jag tror faktiskt. Men det är irrelevant egentligen. Du vägrar svara på folks frågor, det är respektlöst oavsett om du trollar eller inte. Varför tycker du att du ska få hjälp när du inte svarar på frågorna från de som försöker hjälpa dig?M Förstagångsköparen skrev:
Nu blev jag förvånad, menar du att på en Saab 2011 så kan man släcka felkoder om man kopplar ur batteriet ett tag?D Drburr skrev:
Jag gjorde det på min pickis en gång men det var en 1990 års modell.
Mät spänningen när motorn går.
Funkar fin-fint… på saab iaf. Hade en tempsensor som envisades med att tända motorlampan inför besiktningen samma dag, ringde lokala verkstan. Han där tipsade om att testa detta i brist på obd2 läsare.maxmsm skrev:
Har även funkat för att nolla när skrället gick in i limpmode. Inget att rekommendera för det sistnämnda kanske, men är inte jätterädd om bilen som du nog förstår.
Men vad sa felkoden, kortslutning, avbrott eller orimlig signal?M Förstagångsköparen skrev:
Allt för många gånger som mekaniker inte har koll och bara antar saker.
Att biltema och andra som säljer billig elektronik har produkter som inte är speciellt bra är väl ingen nyhet, men att det var den som orsakade felet är helt otänkbart.
Fick du det bekräftat från mekanikern eller tror du fortfarande på elektrikern?
Hobbyelektriker
· E
· 15 415 inlägg
Biltema är lite hit'n miss. Ibland kan man få något riktigt hyggligt, ibland är det skit rakt igenom. För det mesta är det sissådär, en stund.😉M Förstagångsköparen skrev:
Gällande felet kan jag hålla med honom utifrån det du skrivit, det går att få att passa ihop.