Byggahus.se
MartinP666 skrev:
Jag vet inte riktigt hur du lyckades missförstå det jag skrev, men jag menar alltså inte att det är typiskt svenskt att inte vilja ha dörrknackare, jag menar att det är typiskt svenskt att vilja ha förbud mot allt man inte gillar,
Du replikerade på följande inlägg: "Jag tror faktiskt att jag skulle kunna förlika mig med tanken på ett samhälle utan dörrförsäljning."

Var någonstans skriver jag om förbud? Jag vill t.o.m. minnas att jag skrev någonting om att polisens resurser inte skulle användas till dylikt.

Replikerar du på mitt inlägg måste jag ju besvara det utifrån premissen att du faktiskt svarar på det jag skrivit. Därmed baserar jag min fortsatta konversion på ämnet dörrförsäljning.

Tänker jag fel?

(hur som helst, detta är offtopic. Jag lägger ner...)

SnickeNick skrev:
Själv har jag ledsnat på klåpare & faktureringsbesatta människor/ firmor så nu har jag suttit några timmar med att äntligen göra slag i saken!... Med allt ifyllt och inskickat av alla uppgifter man måste lämna för att starta eget med endast mig på firman inom Bygg & Anläggning, ska bli skönt med lite ordning och reda...
Det måste ju bara finnas många fler i landet som är hantverkare av "den gamla skolan"?
[länk]

SnickarNicke, fungerar det som namn?
Namnet tycker jag är ganska bra. Lätt att komma ihåg så att man kan söka på det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.