Hej, vill gärna få tips från er hur jag kan göra en smidig konstruktion gällande bordsfläkt från utsidan. Det är 2:a våning av huset.
Vill gärna ha den utanför fönstret så den blåser in de kalla rätt in. Har försökt rita så tydligt, alla tips tas emot!