Hej, vill gärna få tips från er hur jag kan göra en smidig konstruktion gällande bordsfläkt från utsidan. Det är 2:a våning av huset.
Vill gärna ha den utanför fönstret så den blåser in de kalla rätt in. Har försökt rita så tydligt, alla tips tas emot!
 
  • En orange skiss på svart bakgrund som visar en konstruktion för att placera en bordsfläkt utanför ett fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.