Hej!

Vi bor i en Smålandsvilla från 2009 som har en krypgrund där det sitter en fläkt som jag tror ska hålla undertryck i krypgrunden. Den här fläkten har börjat låta lite illa och jag undrar om man kan spreja på lite wd40 eller liknande för att göra det bättre. Eller om det finns något annat man kan göra?

Mvh J
 
Kanske är lagren som är kassa?
Kolla vad du har för fläkt. Även om lite smörjning kan fixa det på kort sikt kanske du vill byta lager eller motor på längre sikt.
 
  • Gilla
Janne82
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.