Hej!
Vi bor i en Smålandsvilla från 2009 som har en krypgrund där det sitter en fläkt som jag tror ska hålla undertryck i krypgrunden. Den här fläkten har börjat låta lite illa och jag undrar om man kan spreja på lite wd40 eller liknande för att göra det bättre. Eller om det finns något annat man kan göra?
Mvh J