Undrar om det finns nåt juridisk hinder för fjärrvärmebolag att förhandla om priset för levererad värme med enskild villaägare. Jag vill gärna förhandla, men FORTUM påstår att de INTE få göra det för Konsumentverket.
I mina öron låter det jätte konstig... Konsumentverket vet ingenting...