Nexa's system tycker jag är prisvärda, och dimbara.. Har satt upp många trådlösa relä'n och aldrig några problem. Finns på dom flesta lågprisbutikerna, ClasOhlson, Jula mfl..
Glömde skriva att du kan koppla tändtråden från din strömbrytaren till deras för att på så sätt få dimmer. Eller strunta i den du har och bara använda nexa's system..