Hej!

Jag köpte för ett par år sen fjärrstyrda strömbrytare med kontroll och möjlighet att dimmra men har aldrig lyckats få dimmern att funka q(;^;)p Använder dem nu endast som på/av för lampor men skulle gärna kunna dimmra också. Köpte på Rusta och nu finns inte modellen kvar men det är 3 sånna här + kontrollen till vänster på bilden.
http://www.chinatester.com/product_view.asp?id=1836&Pages=2

Någon som vet hur man får dimmern att funka? :blushing:
 
Hmmm...stog inget om dimmring på dom där
 
Nexa's system tycker jag är prisvärda, och dimbara.. Har satt upp många trådlösa relä'n och aldrig några problem. Finns på dom flesta lågprisbutikerna, ClasOhlson, Jula mfl..

Glömde skriva att du kan koppla tändtråden från din strömbrytaren till deras för att på så sätt få dimmer. Eller strunta i den du har och bara använda nexa's system..
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.